  • 1. Data: 2005-01-19 10:10:05
    Temat: Łącze od TPSA
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl>

    Witam

    Jak to jest z naszym ukochanym operatorem, od dwóch miesiecy nie
    potrafie uzyskać od nich informacji czy są w stanie zestawić mi kolejne
    2Mbps czy też nie. Nie wiem czy to jakieś celowe działanie z ich strony
    w związku z faktem, iż stanowię dla ich neostrad realną konkurencje.
    Czy jako narodwy/wielki/jedyny/etc... operator nie mają przypadkiem
    obowiązku (o ile są możliwości technicze) zestawić mi to łącze (a
    możliwości techniczne chyba mają skoro oferuja neostrady/dsl-e) ?

    Jestem w przysłowiowej kropce, bo z jednej strony poza TPSA (jest
    jeszcze TelEnergo ale chcą coś 8Kzł za 6Mbps) nie ma skąd wziąść
    kolejengo łącza a z drugiej strony są kolejni zainteresowani klienci.

    Pozdrawiam Jarek

  • 2. Data: 2005-01-19 11:10:32
    Temat: Re: Łącze od TPSA
    Od: NeC <t...@N...onet.pl>

    Użytkownik Jarek napisał:

> [...]
    > jeszcze TelEnergo ale chcą coś 8Kzł za 6Mbps) nie ma skąd wziąść
    > kolejengo łącza a z drugiej strony są kolejni zainteresowani klienci.

    a w jakiej miejscowości tak jest ??
    NeC

  • 3. Data: 2005-01-19 13:30:03
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Niestety to czesta praktyka w TPSA. Pracuje u jednego z wiekszych operatorow
    i czesto mamy podobne problemy. Szczegolnie jesli chcemy cos zestawic poza
    Wawa...
    Tak wiec... nie poddawaj sie! walcz!
    BTW: zmieniales juz opiekuna? :)

    --
    Pozdrowienia,
    tfuuu...

  • 4. Data: 2005-01-19 14:27:39
    Od: "qqqq qqqqq" <b...@g...pl>

    - zawsze masz tel awaryjny: (0 22) 556 34 29, pod tym numerem TP pomoga Ci w
    sprawach transmisji danych. Gdzie Twoj Opiekun ? Komu to zglaszales w TP?
    daj mi info na priva, kto, gdzie i co potrzebuje

  • 5. Data: 2005-01-19 16:05:40
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jarek wrote:

    > Jestem w przysłowiowej kropce, bo z jednej strony poza TPSA (jest
    > jeszcze TelEnergo ale chcą coś 8Kzł za 6Mbps) nie ma skąd wziąść

    8Kzl to bys dostal conajmniej 10Mbit/s. Powiedz Telenergo ze za 5kzł
    wezmiesz za tyle powinni sprzedac a nawet taniej powinno przejsc.

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2005-01-19 18:26:55
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl>

    NeC wrote:

    > a w jakiej miejscowości tak jest ??
    Zawadzkie

    Jarek

  • 7. Data: 2005-01-20 08:18:57
    Od: "abdul" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeszcze TelEnergo ale chcą coś 8Kzł za 6Mbps) nie ma skąd wziąść
    > kolejengo łącza a z drugiej strony są kolejni zainteresowani klienci.

    Witam. Proszę o informację na priv. postaram sie czegos dowiedziec u naszego
    kochanego opaeratora o terminie uruchomienia panskiego lacz i poinformowac o
    efektach. prosilbym tylko o info o np. nazwie i ew. nr zamowienia lub kiedy
    zostalo zlozone

    Pozdrawiam
    AS