  • 11. Data: 2017-05-20 22:22:15
    Temat: Re: Łączenie PCB pod kątem
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-19 o 11:00, Piotr Gałka pisze:

    > Zaznacz Typ męska kątowa dwupoziomowa (nie zmienia linku top nie mogłem
    > podesłać wybranego).

    Tam jest "kołkowa dwupoziomowa" a nie "kątowa dwupoziomowa" :-) Gdy to
    zaznacz, to tylko proste otrzymuję.

    Natomiast w kątowych zaglądałem w PDFy i wszystkie są 6mm. Być może
    jakąś pominąłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2017-05-22 11:25:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-05-20 o 22:22, Marek S pisze:

    > Tam jest "kołkowa dwupoziomowa" a nie "kątowa dwupoziomowa" :-) Gdy to
    > zaznacz, to tylko proste otrzymuję.

    Sorry, jak szybko piszę to zdarzają mi się takie kwiatki.
    Ale widzisz to co chciałem pokazać.

    Ja rozumiałem, że chcesz zrobić połączenie między dwiema równoległymi
    płytkami oddalonymi dość daleko i po to miało służyć kątowe podłączenie
    pośredniej płytki.
    Zaproponowałem zamiast tego proste długie kołki i wyglądało, że Ci
    pasuje tylko szukasz odpowiednio długich.
    Wskazałem miejsce, gdzie mi się kojarzyło, że są dostępne.
    P.G.

  • 13. Data: 2017-05-22 19:14:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-22 o 11:25, Piotr Gałka pisze:

    > Sorry, jak szybko piszę to zdarzają mi się takie kwiatki.
    > Ale widzisz to co chciałem pokazać.
    >

    > (...)Wskazałem miejsce, gdzie mi się kojarzyło, że są dostępne.

    Tak, zgadza się. Dzięki.
    Dyskusja w miedzy czasie nieco zboczyła z toru. Kolega "użytkownik"
    podpowiedział mi o kątowych goldpinach (w domyśle - długich). One nie
    mają akurat w tym przypadku zastosowania ale zainteresowało mnie
    zagadnienie "na zapas". Nigdy nie widziałem długich kątowych w lokalnym
    sklepie czy na A.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek