  • 1. Data: 2017-05-12 17:51:09
    Temat: pilot
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    skoro już o wojsku polskim (taki żart)

    to jak prosto i skutecznie zrobić pilota do urządzenia? proszę o
    podpowiedzi zarówno jeśli chodzi o elektronikę jak i TEŻ sensowną
    obudowę do tego za dającymi się jakoś ogarnąć klawiszami...

    jakich formatów można się spodziewać w różnego typu pilotach
    oryginalnych? można to jakoś ogarnąć prockiem?

    Ktoś tu się doktoryzował?

  • 2. Data: 2017-05-12 18:01:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najprosciej to podpierdolic, jak sie nie da to kupic. Roznych zdalnych sterowan od
    spuchlej dupy jest.

  • 3. Data: 2017-05-12 18:09:40
    Temat: Re: pilot
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ktoś tu się doktoryzował?

    ty to masz zdecydowanie za dużo wolnego czasu w życiu. Po co wyważać
    otwarte drzwi skoro chinczycy już dawno zrobili np to:
    https://pl.aliexpress.com/item/in-Stock-Infrared-IR-
    Wireless-Remote-Control-Receiver-Module-Kit-for-Ardu
    ino-High-quality/32724247716.html

    cały dolar i pisiąt centów i to z wysyłką...

  • 4. Data: 2017-05-12 18:19:50
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    niestety nie mogę podpierdolić, bo mówią, że moje to służby czytają...

    ogólnie to jak nie połamać sobie zębów na klawiaturze?

  • 5. Data: 2017-05-12 18:28:26
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kur... Facet Jesteś Mistrzem!

    na jaką to baterię chodzi? rozumiem, że ta mała płytka to odbiornik?

    super sprawa, ale coś piszą, że to wyprzedaż?

    no i jak kupować na aliexpress?

  • 6. Data: 2017-05-12 18:34:00
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale taki problem, myślałem, że to RF,
    a jak zamontować ten czujnik pomiędzy wyświetlaczami LED?

  • 7. Data: 2017-05-12 18:38:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > na jaką to baterię chodzi? rozumiem, że ta mała płytka to odbiornik?
    pewnie cr2032 albo cr2025

    > super sprawa, ale coś piszą, że to wyprzedaż?
    chopie a bo to jeden skośny tam jest? masz tych modułów i sprzedających
    zatrzęsienie

    > no i jak kupować na aliexpress?

    często;)
    Rejestrujesz się i płacisz kartą płatniczą (chyba już wszystkimi kartami
    bez problemu da się płacić przez internet) albo przez przelewy24 (tak,
    mają polskiego operatora płatniczego)

  • 8. Data: 2017-05-12 18:44:33
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziękuję, widzisz jaki to człowiek jest głupi, odbiera te europejskie
    dupostrzały, a tu w około tyle ciekawych rzeczy się dzieje...

    niedługo wiosna, dziewczyny zaczną chodzić w samych majtkach...

  • 9. Data: 2017-05-12 18:49:40
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    problem jednak pozostaje, no trudno - przedstawię...

    chodzi o to, że my niepełnosprawni intelektualnie mamy problem z
    ogarnięciem powskiej logiki obsługi sprzętu audiowizualnego posiadanymi
    czterema pilotami... dla wielu z nas, nie do ogarnięcia jest, że żeby
    obejrzeć familjadę, trzeba najpierw ustawić hdmi1 na tv, później włączyć
    kino domowe, przy okazji wybierając hdmi2 z trzeciego menu, a następnie
    nacisnąć 10 przycisków wyboru programu TVP2 na dekoderze cyfrowego
    polsatu... a już to, że ta jebana dwójka jest na czwórce w dekoderze to
    już w ogóle nie jesteśmy w stanie ogarnąć...

    pojawił się pomysł, coby zmontować pilota który wygeneruje kilka poleceń
    po kolei zamiast tych czterech służących do doktoryzowania liderów
    popis/eu...

    HELP!

  • 10. Data: 2017-05-12 18:55:38
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a nie, przepraszam (zostałem upomniany), nie dziewczyny tylko wasze żony...