  • 11. Data: 2009-06-23 14:59:30
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa do notebooka
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Ewa pisze:

    > Mam notebooka Lenovo ThinkPad R61.
    > Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
    > samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
    > tak, to ile mniej więcej może kosztować.
    >
    > Ewentualny namiar na sprzedawcę będzie
    > mile widziany. :-)

    Kupiłem u tego gościa już chyba z 5 sztuk do różnych modeli i wszystkie OK

    http://www.allegro.pl/item661295140_zasilacz_samocho
    dowy_lenovo_ibm_r61_n100_i_inne.html

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 12. Data: 2009-06-23 15:01:22
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Flo pisze:

    > Kupiłem u tego gościa już chyba z 5 sztuk do różnych modeli i wszystkie OK
    >
    > http://www.allegro.pl/item661295140_zasilacz_samocho
    dowy_lenovo_ibm_r61_n100_i_inne.html

    Zapomniałem dopisać, że są to zasilacze dedykowane (do konkretnego
    modelu), a nie uniwersalne dzięki czemu nie da się przypadkowo sprzętu
    uszkodzić.

  • 13. Data: 2009-06-23 15:04:35
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał:

    1)
    > W pierwszym z brzegu sklepie handlujacym notebookami za ok 100-120 zł kupisz
    uniwersalna ładowarkę samochodową do laptopa

    2)
    > http://www.2it.pl/towar.aspx?id=108193&nazwa=41N8480
    _zasilacz_ThinkPad_and_Lenovo_90W_AC_DC_Combo_Adapte
    r_samochodow
    Czy mam rozumieć, że odpowiedź 1) jest nieaktualne i powinnam kupić
    coś takiego jak pod adresem 2) ? Trochę drogo, bo rozumiem, że jest
    to ładowarka zarówno do sieci jak i do zapalniczki samochodu.
    Z tym, że ja ładowarkę podłączaną do sieci już mam.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 14. Data: 2009-06-23 15:07:39
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Ewa pisze:

    > Czy mam rozumieć, że odpowiedź 1) jest nieaktualne i powinnam kupić

    Odradzam kupowania zasilaczy uniwersalnych. Ktoś przestawi napięcie
    (choćby przypadkowo) i po układzie zasilania na płycie laptopa.

  • 15. Data: 2009-06-23 15:07:42
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    dowy_lenovo_ibm_r61_n100_i_inne.html

    Wygląda na to, że jest to zasilacz, o który mi chodzi. :-)
    Bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 16. Data: 2009-06-23 16:02:31
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    BQB wrote:
    > Bardziej uniwersalne rozwiązanie to kupić przetwornicę napięcia na 230V

    Moze i uniwersalne, ale za to malo eleganckie. Poza tym straty energii
    znacznie wieksze (ciekawe, jaka jest sprawnosc takiej przetwornicy o mocy
    kilkuset watow przy tych 50W, ktore ciagie laptop), mniejsza wygoda (bo
    trzeba ze soba nosic nie tylko laptopa, ale i zasilacz - za kazdym razem
    go odlaczac, zwijac kabel...).

    k,

  • 17. Data: 2009-06-23 16:23:29
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <n...@z...com> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziękuję.
    > Czy jeśli zabiorę ze sobą ładowarkę tego laptopa, to sprzedawca będzie
    > umiał
    > mi dobrać ładowarkę samochodową dla niego?

    Tak bedzie najlepiej, ew. niedopasowanie końcówki może powodować kłopoty
    więc optymalnie to zabrać ze sobą albo zasilacz albo lapka.

  • 18. Data: 2009-06-23 17:20:23
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Flo pisze:

    > Kupiłem u tego gościa już chyba z 5 sztuk do różnych modeli i wszystkie OK
    >
    > http://www.allegro.pl/item661295140_zasilacz_samocho
    dowy_lenovo_ibm_r61_n100_i_inne.html

    Potwierdzam, kupiłem u niego zasilacz samochodowy do T43p i jestem
    bardzo zadowolony, solidne wykonanie, porządne kable i wtyczki.
    Oczywiście inne T4x też z nim działają.

    T.

  • 19. Data: 2009-06-23 19:06:36
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Kot Prezydenta pisze:
    > http://www.allegro.pl/item664345587_ladowarka_samoch
    odowa_do_lenovo_ideapad_s10_w_wa.html
    R61 i S10 mają inne końcówki (wtyczki)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 20. Data: 2009-06-23 20:32:46
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Ewa wrote:

> [...]
    >to ładowarka zarówno do sieci jak i do zapalniczki samochodu.
    >Z tym, że ja ładowarkę podłączaną do sieci już mam.

    1) jest alternatywna/uniwersalna, 2) jest oryginalna/dedykowana. Ja
    polecam opcję 3) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=665893702

    Grzegorz