  • 1. Data: 2009-01-06 22:02:46
    Temat: [Lekko OT] Czym zrobic pokaz slajdow udajacy film
    Od: "Brok" <b...@s...krok.pl>

    Witam. Moze ktos z Szanownych Czytelnikow wskaze
    mi nazwe jakiegos softu, ktory pozwoli mi zrobic taki
    filmik http://www.youtube.com/watch?v=RWtMfSrpci0
    z moich wakacyjnych fotek.

    Ogladalem rozny soft do robienia pokazu slajdow ze
    zdjec ale zaden nie oferowal takich efektow jak na powyzszym
    filmie (zdjecia sprawiajace wrazenie filmu wideo).

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie

    --
    Pozdrawiam Brok

  • 2. Data: 2009-01-06 22:05:56
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Brok" <b...@s...krok.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjec ale zaden nie oferowal takich efektow jak na powyzszym
    > filmie (zdjecia sprawiajace wrazenie filmu wideo).

    ja korzystam z Ulead Video Studio

  • 3. Data: 2009-01-06 22:21:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > ja korzystam z Ulead Video Studio

    Z ktorej wersji? Mam chyba 9, a wiem że jest 12 już chyba. Z tego co
    pamiętam wieszało się strasznie przy bardzo dużych filmach z kamery.

    Przy okazji sam się zastanawiałem nad czymś, ale co wygeneruje mi takie
    photo story tyle że we flashu. Efekty podstawowe - fade, przesuwanie i
    zoomowanie. Takie coś ma np after effects.. ale to kobyła, a mi trzeba
    prostego programiku do małej duperelli. Czy ktoś zna.
    W archiwum tylko o microsoft photo story, a to nie potrafi flasha, tylko
    wmv i avi. Fla nie chcę, bo to tylko inny film i niepotrzebnie będzie
    tylko zajmował. Ktoś słyszał?

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 4. Data: 2009-01-06 22:22:20
    Od: "georg" <j...@g...com>

> [...]
    > zdjec ale zaden nie oferowal takich efektow jak na powyzszym
    > filmie (zdjecia sprawiajace wrazenie filmu wideo).

    Wszystkie te efekty osiagalne w "Pro show" http://www.photodex.com/

    pozdrawiam Georg

  • 5. Data: 2009-01-06 22:22:40
    Temat: Re: Czym zrobic pokaz slajdow udajacy film
    Od: jabe <j...@p...onet.pl>

    PRO SHOW GOLD

  • 6. Data: 2009-01-06 22:29:03
    Od: "jezier" <jezier@@jezier.pl>

    > filmik http://www.youtube.com/watch?v=RWtMfSrpci0

    a ja jeszcze bardziej zoftopikuje:

    czy pani w czternastej sekundzie trzyma w ręku stuzłotówki? :)

    --
    pozdrawiam,
    jezier.

  • 7. Data: 2009-01-06 23:27:31
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Z ktorej wersji? Mam chyba 9, a wiem że jest 12 już chyba. Z tego co
    > pamiętam wieszało się strasznie przy bardzo dużych filmach z kamery.

    Mam 11 ale wcześniej 8 i 9 też takie możliwości dawałem.
    Z wieszaniem się Uleada nie spotkalem się, od wersji 7 korzystałem z
    VideoStudio na różnych konfiguracjach komputera.
    Może kwestia konfiguracji kompa ?

  • 8. Data: 2009-01-06 23:28:41
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Mam 11 ale wcześniej 8 i 9 też takie możliwości dawałem.
    > Z wieszaniem się Uleada nie spotkalem się, od wersji 7 korzystałem z
    > VideoStudio na różnych konfiguracjach komputera.
    > Może kwestia konfiguracji kompa ?

    Komputer był odpowiedni z takich domowych. Program wywalał się w którejś
    nastej godzinie pracy (tylko ten program). Inne nie miały tego problemu
    też zresztą. Tak czy inaczej tylko krótkie płyty udawało mi się tym zrobić.
    Ma opcję eksportu dl flasha?

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 9. Data: 2009-01-06 23:43:42
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Ma opcję eksportu dl flasha?

    Głowy nie dam sobie uciąć ale na 99% nie. (na tym kompie nie mam
    zainstalowanego, musze sprawdzić na stacjonarce)

  • 10. Data: 2009-01-06 23:45:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Głowy nie dam sobie uciąć ale na 99% nie. (na tym kompie nie mam
    > zainstalowanego, musze sprawdzić na stacjonarce)

    Będę wdzięczny. A jeśli jest eksport to czy produkuje fla, czy jeśli
    wstawię zdjęcia to swf tylko.
    Od chyba wersji 8 videostudio wykorzystuje flash do animacji i przejść.
    Stąd szanse jakieś są.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_