  • 1. Data: 2009-01-07 11:36:27
    Temat: PS CS4 jakie róznice
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    Pytanie do osób które uzytkują PS CS4.

    Jakie sa róznice w funkcjonalności dla PS CS4 w wersjach:
    - Portable (bez instalacji przenośna)
    - Lite (instalowana - bardzo odchodzona waga samego pliku intslacyjnego)
    - pełna CS4 (instalowana)

    Dzięki z góry za Wasze spotrzeżenia.

    Pzdr,
    Sławek

  • 2. Data: 2009-01-07 11:42:40
    Temat: Re: PS CS4 jakie róznice
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 07-01-2009 o 12:36:27 S?awek Drogosz <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Pytanie do osób które uzytkuj? PS CS4.
    >
    > Jakie sa róznice w funkcjonalno?ci dla PS CS4 w wersjach:
    > - Portable (bez instalacji przeno?na)
    > - Lite (instalowana - bardzo odchodzona waga samego pliku intslacyjnego)
    > - pe?na CS4 (instalowana)
    >
    > Dzieki z góry za Wasze spotrze?enia.

    o portablach janko założył wątek wczoraj/przedwczoraj, więc poczytaj.
    lajtów.... chyba nie widziałem, ale na torentach nie siedze, wiec sory.
    moim zdaniem w PSie nie ma co ciąć, wiec jezeli ktoś go obciął....... to
    moze sam sobie by coś obciął, skoro jest mu nie potrzebne?
    moze którys palec u nogi? :-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 3. Data: 2009-01-07 12:10:35
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie do osób które uzytkują PS CS4.
    >
    > Jakie sa róznice w funkcjonalności dla PS CS4 w wersjach:
    > - Portable (bez instalacji przenośna)

    Nie ma takiej wersji, jesli ktoś robi portable a pewnie zrobiono ich tysiące
    to zapytaj tego który zrobił o to co usunął

    > - Lite (instalowana - bardzo odchodzona waga samego pliku intslacyjnego)

    Tu podobnie, pytaj autorów bo zapewne wariantów jak mrówków