  • 1. Data: 2009-01-07 11:07:45
    Temat: Pytanie s PSa
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    mam prosbe o pomoc bo sie troche pogubilem albo mnie pamiec
    zawodzi :/

    Sytuacja: obrabiamy zdjecie, włączamy tryb Quick Mask i nastepnie
    narzedziem Gradient malujemy na masce przejscia gradientowe, dalej
    wychodzimy z trybu Qick Mask i mamy w ten sposob utworzone
    zazneczenie z ladnym wtopieniem gradientowym.
    Dalbym sobie glowe uciac ze kiedys bylem w stanie namalowac
    conajmniej kilka takich przejsc gradientowych w trybie Quick Mask
    tworzac skomplikowany wzor kilku przejsc gradientowych a teraz
    proba zrobienia kazdego nastepnego przejscia kasuje poprzednie.
    Nie wiem o co chodzi a bardzo lubilem ten patent :(

    Moze ktos zrozumie co tak nieudolnie tlumacze... ?

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-01-07 11:25:10
    Temat: Re: Pytanie s PSa
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    UWAGA: wiem, jestem debil ale moje pytanie jest Z
    PSa a nie s PSa !!!!

    przepraszam... przegiolem...

    Roger

  • 3. Data: 2009-01-07 11:27:05
    Od: ps <p...@g...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > UWAGA: wiem, jestem debil ale moje pytanie jest Z
    > PSa a nie s PSa !!!!
    >
    > przepraszam... przegiolem...

    Jak już sam 'offtopujesz' to tutaj też przegiĄłeś ;-)

  • 4. Data: 2009-01-07 11:39:47
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 07-01-2009 o 12:07:45 Roger from Cracow <r...@s...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem o co chodzi a bardzo lubilem ten patent :(
    >
    > Moze ktos zrozumie co tak nieudolnie tlumacze... ?

    na muj gust ustaw w białym/czarnym opacity na 0% ;-)

    b.

    ps. muj jest Zpecjalnie ;>

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 5. Data: 2009-01-07 12:09:05
    Od: Grzegorz Hryn <i...@g...usun.to.pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > Moze ktos zrozumie co tak nieudolnie tlumacze... ?

    Chyba tak:) Maluj kolejne maski w trybie Multiply

    Grzesiek

  • 6. Data: 2009-01-07 12:09:43
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > Nie wiem o co chodzi a bardzo lubilem ten patent :(
    >
    > Moze ktos zrozumie co tak nieudolnie tlumacze... ?
    >
    > Roger

    W opcjach narzędzia gradient Mode musi byc multiply a nie normal.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2009-01-07 12:39:24
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > na muj gust ustaw w białym/czarnym opacity na 0% ;-)

    Pan wygral nagrode w postaci piwa do odebrania w Krakowie :)

    a reszta sie myli ;)

    Roger

  • 8. Data: 2009-01-07 12:46:43
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Chyba tak:) Maluj kolejne maski w trybie Multiply

    opacity pomoglo. Teraz dziala jak trzeba bez kombinowania z Multiply

    Roger

  • 9. Data: 2009-01-07 12:50:21
    Temat: Re: Multiply i opacity oba dzialaja
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    wszystkie rozwiazania dzialaja zarowno multiply jak opacity.
    Zwracam honor.

    Dzieki za pomoc serdeczne

    Roger

  • 10. Data: 2009-01-07 12:56:05
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 07-01-2009 o 13:39:24 Roger from Cracow <r...@s...pl>
    napisał(a):

    > Pan wygral nagrode w postaci piwa do odebrania w Krakowie :)

    dam znac jak bede ;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl