  • 11. Data: 2012-08-18 22:50:46
    Temat: Re: Lanos Truck Roy
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 18.08.2012 17:06, Lewis wrote:

    > Ale jaka oszczędność, worek owsa i masz dzień jazdy. Polonezem tak nie
    > ma :)

    W polonezie masz 1h/100km kombinowania jak zrobić, żeby dalej jechał (-;

  • 12. Data: 2012-08-18 23:05:09
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Maciek

    > Już myślałem, że kołpaki.

    W kołpaki ozdobne mój Polonez Truck Roy został wyposażony fabrycznie.

    > Do owiewek przecież nie trzeba się nachylać.

    A po co chcesz się nachylać? Czy próbujesz mnie obrazić? :(

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2012-08-18 23:06:00
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Kazimierz Uromski

    > W polonezie masz 1h/100km kombinowania jak zrobić, żeby dalej jechał (-;

    Bzdura, moim Polonezem Truckiem Royem robię 100 tys. km rocznie
    wymieniając wyłącznie części eksploatacyjne.

    --
    ignorance is bliss