  • 1. Data: 2012-08-17 23:32:04
    Temat: autostrada Toruń - na północ - warto?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    jadę ze śląska nad morze. Czy warto za Toruniem pakować się na
    autostrade? Dla troli wyjaśniam że pytam przede wszystkim o utrudnienie
    we wjeździe i zjeździe typu 20 minut na bramkach..... Może jest coś
    innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

    ToMasz

    PS jaki jest koszt przejazdu?

  • 2. Data: 2012-08-17 23:39:14
    Temat: Re: autostrada Toruń - na północ - warto?
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-08-17 23:32, ToMasz pisze:
> [...]
    > wyjaśniam że pytam przede wszystkim o
    > utrudnienie we wjeździe i zjeździe typu 20
    > minut na bramkach..... Może jest coś innego co

    Nic mi o takich rzeczach nie wiadomo.

    > PS jaki jest koszt przejazdu?

    Oblicz sobie:
    http://www.autostradaa1.pl/index.php?page=kalkulator
    &lang=pl

    JK

  • 3. Data: 2012-08-17 23:47:02
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Fri, 17 Aug 2012 23:32:04 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > we wjeździe i zjeździe typu 20 minut na bramkach..... Może jest coś
    > innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

    Autostradą warto jechać gdy nie jedziesz w dniu zmiany turnusów. Ja
    jechałem we czwartek i planuję wracać w poniedziałek - nie było
    żadnych utrudnień. W weekendy bywa różnie - rok temu bywało, że korek
    do bramek zajmował ponad godzinę, teraz chyba jest lepiej.
    Koszt tp 29,90 za auto osobowe. Uważaj, bo za ciężarowe, albo osobowe
    z przyczepą koszty są duuużo większe. Cennik jest na stronie amber
    one.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 4. Data: 2012-08-17 23:57:59
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-08-17, ToMasz <twitek4@> wrote:
> [...]
    > we wjeździe i zjeździe typu 20 minut na bramkach..... Może jest coś
    > innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

    Na powrotach z długiego weekendu potrafią się zrobić korki na godzinę
    stania na bramkach i podobnej długosci na stacjach benzynowych ;)

    W normalne dni można śmigać.

    --
    WildS

  • 5. Data: 2012-08-18 01:00:59
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin ToMasz

    > Czy warto za Toruniem pakować się na autostrade?

    Ewidentnie nie warto. Ja moim Polonezem Truckiem Royem wybieram zwykle
    szlak off-roadowy. Dzięki temu oszczędzam na opłatach i nie stoję w
    korkach. Moim Polonezem Truckiem Royem off-road uprawia się bardzo łatwo,
    ponieważ został fabrycznie wyposażony w zawieszenie 4x4.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-08-20 12:29:23
    Od: Biafra <x...@g...com>

    On 17.08.2012 23:32, ToMasz wrote:
> [...]
    > we wjeździe i zjeździe typu 20 minut na bramkach..... Może jest coś
    > innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

    W ciagu tygodnia zdecydowanie warto. Natomiast odcinek Wloclawek-Torun
    jest aktualnie strasznie rozkopany i jedzie sie slabo.

    --
    xBiafra

  • 7. Data: 2012-08-21 20:52:42
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > we wjeździe i zjeździe typu 20 minut na bramkach..... Może jest coś
    > innego co dyskwalifikuje ten odcinek autostrady?

    Koszt 29,90, a czy warto. To sam sobie odpowiedź. W niedzielę jechałem z
    Torunia do Sopotu autostrada i od pobrania biletu w Toruniu do
    zapłacenia przy wyjeździe minęło 1h30min. Z czego jakieś ok. 10 minut
    stałem w małej kolejce przy wyjeździe.