  • 1. Data: 2012-08-18 01:05:52
    Temat: Lanos Truck Roy
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Mało brakowało, a w Polsce produkowano by piękne i funkcjonalne auto pod
    nazwą Lanos Truck Roy:

    http://u.42.pl/2J0v_lanos_truck_roy

    Szkoda, że do tego nie doszło, bo wtedy już za kilka lat zmieniłbym
    mojego Poloneza Trucka Roya na Lanosa Trucka Roya. A tak co kupić, by nie
    nabijać kabzy zachodnim koncernom? Jak żyć bez następcy Poloneza Trucka
    Roya?

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2012-08-18 09:27:20
    Temat: Re: Lanos Truck Roy
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-18 01:05, t? pisze:
> [...]
    > mojego Poloneza Trucka Roya na Lanosa Trucka Roya. A tak co kupić, by nie
    > nabijać kabzy zachodnim koncernom? Jak żyć bez następcy Poloneza Trucka

    Możesz spróbować kupić rykszę i przerobić na dokę.
    Będzie tanio, ekologicznie i co najważniejsze swojsko :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-08-18 12:39:07
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 18.08.2012 01:05, t? wrote:
> [...]
    > mojego Poloneza Trucka Roya na Lanosa Trucka Roya. A tak co kupić, by nie
    > nabijać kabzy zachodnim koncernom? Jak żyć bez następcy Poloneza Trucka

    Naprawiać poloneza trucka roya póki na szrotach są części.
    A kiedy zaczną się kończyć - kup kilka na zapas, postaw w ogródku.

  • 4. Data: 2012-08-18 13:00:43
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Lewis

    > Możesz spróbować kupić rykszę i przerobić na dokę. Będzie tanio,
    > ekologicznie i co najważniejsze swojsko :)

    To byłby krok wstecz w stosunku do jazdy moim Polonezem Truckiem Royem. :(

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-18 13:04:12
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Kazimierz Uromski

    > Naprawiać poloneza trucka roya póki na szrotach są części. A kiedy
    > zaczną się kończyć - kup kilka na zapas, postaw w ogródku.

    A może lepiej już teraz zrobić zapasy? Bo niestety wygląda na to, że jak
    się skończą Roye to nie pozostanie mi nic innego jak inwestycja w
    samochód terenowy TATA Xenon.

    PS. Czy ktoś wie, czy do TATY będą pasowały kołpaki ozdobne z Poloneza
    Trucka Roya?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-08-18 17:06:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-18 13:00, t? pisze:
    > begin Lewis

    > To byłby krok wstecz w stosunku do jazdy moim Polonezem Truckiem Royem. :(

    Ale jaka oszczędność, worek owsa i masz dzień jazdy. Polonezem tak nie ma :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-08-18 17:23:54
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Lewis

    > Ale jaka oszczędność, worek owsa i masz dzień jazdy. Polonezem tak nie
    > ma :)

    Oprócz oszczędności liczy się jeszcze szyk, a w tej kategorii mój Polonez
    Truck Roy nie ma sobie równych. Dość powiedzieć, że ma chromowane
    parapety, światła przeciwmgielne oraz kołpaki ozdobne.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-08-18 17:34:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Aug 2012 11:04:12 +0000 (UTC), t? napisał(a):

    > PS. Czy ktoś wie, czy do TATY będą pasowały kołpaki ozdobne z Poloneza
    > Trucka Roya?

    Jak ci sie nudzi, to moze idz na spacer...? Ilez mozna.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2012-08-18 17:39:14
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Maciek

    > Jak ci sie nudzi, to moze idz na spacer...? Ilez mozna.

    A pospacerujesz ze mną kolego? Moglibyśmy wybrać się na parking i
    zamontować nowe owiewki Heko w moim Polonezie Trucku Royu.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-08-18 21:56:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-18 17:39, t? pisze:
    > A pospacerujesz ze mną kolego? Moglibyśmy wybrać się na parking i
    > zamontować nowe owiewki Heko w moim Polonezie Trucku Royu.
    Już myślałem, że kołpaki. Do owiewek przecież nie trzeba się nachylać.

    Maciek