  • 1. Data: 2012-08-17 18:30:22
    Temat: Jaki dostawczak...
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    witam

    I stalo sie - rabneli mi Sprintera :(

    Stoje wlasnie przed wyborem nowego dostawczaka, jako, ze nie jestem
    zwolennikiem nabijania kabzy salonom samochodowym celuje w uzywke do 3 lat.

    Niestety co czlowiek to inna opinia, ciekawe jest to, ze wlascicielom
    mercedesow trudno przyznac sie do tego, ze bywaja w serwisie i dowiaduje sie
    o tym od ich znajomych :) a sami wlasciciele zachwalaja...

    Jesli Sprinter/Crafter to ktory silnik
    Jesli Boxer/Jumper/Ducato, to ktory silnik

    I dlaczego nie Iveco :)

    Musi byc przynajmniej 2 x wysoki i ok 3,7 m dlugi na pace - 2 euro + 2
    angielki

    Zdazylem sie dowiedziec, ze 2,2 HDI meczy sporo bolaczek, z kolei
    wlasciciele dosc mlodych 2,2 HDI (poczatek 2011 r) jednak z duzymi
    przebiegami -100 tys twierdza, ze nic sie nie dzieje. Kolejna opinia, to
    taka, ze 3.0 HDI to bardzo dobry silnik ale pali wiecej o prawie 2 l/100 km,
    wiec moze 2,3 Multijet?

    Jak to jest z awaryjnoscia nowych Sprinterow i Crafterow - na rynku sporo
    jest tego poleasingowego, zdecydowanie mniej niz tych na eF. I teraz z czego
    to wynika - czy dlatego, ze wiecej leasinguje sie niemcow, czy moze
    wlasciciele francuzow sa z nich tak zadowoleni, ze je wykupuja i jezdza
    dalej :)?
    Zastanawiam sie tez, czy wieksza ladownosc o ok 200-250 kg francuzow wynika
    z braku dyfra i walu czy raczej z zastosowania cienszej blachy.

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2012-08-17 19:32:55
    Temat: Re: Jaki dostawczak...
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Pabl_o

> [...]
    > mercedesow trudno przyznac sie do tego, ze bywaja w serwisie i dowiaduje
    > sie o tym od ich znajomych :) a sami wlasciciele zachwalaja...

    Skoro nie chcesz nabijać kabzy salonom to polecam Ci zakup Poloneza
    Trucka Roya. Mój Polonez Truck Roy sprawdza się doskonale zarówno w
    charakterze auta dostawczego jak i reprezentacyjnego (dzisiaj jadę
    zadawać nim szyku pod operą -- ma chromowane parapety, światła
    przeciwmgielne i kołpaki ozdobne). Za mojego Poloneza Trucka Roya dałem
    tylko 1000 zł i była to najlepsza inwestycja mojego życia!

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-17 21:35:57
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Pabl_o" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli Boxer/Jumper/Ducato, to ktory silnik

    Do firmy jeździ kurier mający Ducato. Fiat ma ~4 lata, 100k km i zeszłej
    zimy "wybuchł silnik" a ostatnio rozpiżdżyło skrzynię biegów. Generalnie to
    przez pierwsze 2 lata był ok, ale zaraz po gwarancji zaczęła się dzika jazda
    bez trzymanki. Samochód jeżdzi tylko dlatego, że zajmuje się nim kumaty
    mechanik.

    Z drugiej strony inny typ zapier... Iveco i ten nie narzeka a jeżdzi
    naprawdę ostro. Ja pogadałbym właśnie z kurierami bo zapewne będziesz mieć
    samochód po którymś z nich :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2012-08-18 13:37:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 17 Aug 2012 18:30:22 +0200, "Pabl_o" <n...@s...pl>
    wrote:

    >I stalo sie - rabneli mi Sprintera :(

    Z czystej ciekawości: gdzie i kiedy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-08-18 16:49:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > przebiegami -100 tys twierdza, ze nic sie nie dzieje. Kolejna opinia, to
    > taka, ze 3.0 HDI to bardzo dobry silnik ale pali wiecej o prawie 2 l/100

    w dostawczakach mam więcej doswiadczenia w starszych modelach, ale jeździłem
    kilka razy Citroenem 3,0 ..
    Przy dynamicznej jeździe spalał 10 litrów, aczkolwiek na pace miałem
    wielkogabarytowe towary o małej masie.

    Właściel nie narzekał na awaryjność.
    Wtedy miał przebieg ok 80tys

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 6. Data: 2012-08-18 17:08:48
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > I stalo sie - rabneli mi Sprintera :(
    >
    > Stoje wlasnie przed wyborem nowego dostawczaka, jako, ze nie jestem
    > zwolennikiem nabijania kabzy salonom samochodowym celuje w uzywke do 3
    > lat.

    Nie bez powodu większość busów wożących ludzi to Sprintery albo LT/Crafter.
    Nawet ci co zdradzisli markę szybko do niej wracają.

  • 7. Data: 2012-08-18 17:22:35
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Marek P.

    > Nie bez powodu wiekszo?ae busów wo??cych ludzi to Sprintery albo
    > LT/Crafter. Nawet ci co zdradzisli marke szybko do niej wracaj?.

    Ja bez problemu wożę ludzi moim Polonezem Truckiem Royem. W sumie wchodzi
    do niego około 20 zbieraczy truskawek, a za mojego Poloneza Trucka Roya
    dałem tylko 1000 zł! Czy drogie, zachodnie badziewie Sprinter przebije
    taki wynik?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-08-18 17:32:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 18 Aug 2012 17:08:48 +0200, "Marek P."
    <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> wrote:

    >Nie bez powodu większość busów wożących ludzi to Sprintery albo LT/Crafter.
    >Nawet ci co zdradzisli markę szybko do niej wracają.

    Dalej Sprinter ma nieocynkowane blachy? Bo znam takich, co nie chcą
    nawet na Sprintera patrzeć ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-08-18 18:16:12
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > to przez pierwsze 2 lata był ok, ale zaraz po gwarancji zaczęła się dzika
    > jazda bez trzymanki. Samochód jeżdzi tylko dlatego, że zajmuje się nim

    dostawczak u kuriera przez 4 lata 100tys km?? chyba ze to dziadek i tylko do
    kosciola jezdzi;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2012-08-18 18:30:03
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin tck

    > dostawczak u kuriera przez 4 lata 100tys km?? chyba ze to dziadek i
    > tylko do kosciola jezdzi;)

    To prawda, ja moim Polonezem Truckiem Royem robię, lekko licząc, 100 tys.
    km ale ROCZNIE. Dodam, że przewożę zbieraczy truskawek (do mojego
    Poloneza Trucka Roya wchodzi dwudziestu) oraz paszę dla świń.

    --
    ignorance is bliss