  • 1. Data: 2009-05-13 19:41:14
    Temat: Laptop HP550 - sound driver problem.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Ze trony HP ...

    http://tiny.pl/z6xj

    ...sciągnąłem dwa sterowniki do dźwięku (laptop ma zintegrowaną kartę
    dźwiękową):

    " Sterownik wysokiej jakości audio dla Microsoft Universal Audio
    Architecture (UAA) "
    " ADI SoundMAX High-Definition (HD) Audio Driver for Microsoft Windows XP "

    Rozpocząłem od instalki UAA, która niby teoretycznie zakończyła się sukcesem
    (tak przynmajmniej pisało na okienku dialogowym).
    Później chciałem zainstalować drugi (ADI ) no i wyskakuje:

    "Wymagany sterownik magistrali HD Audio nie został znaleziony".

    Dzwoniłem wstępnie do tych skurczybyków z HP ale oni coś kręcą.

    Wstępnie pierwszy gościu mi powiedział że niby brakuje mi jakejś nakładki z
    Microsoftu (niby jakieś uaktualnienie ala SP3, tylko odnosnie HD Audio).
    Zacząłem szukać w necie czegoś takiego ale nie za bardzo mi się udało
    znaleźć, więc zadzwoniłem do kolesi drugi raz.

    Drugi gościu znowu mówił że winny jest SP3 i aby ten drugi sterownik z stron
    HP (ADI) zadziałał trzeba odistalować SP3, zainstalowac sterownik, a poźniej
    znowu zainstalować SP3.

    Dał nawet namiar że trzeba postpować wedle poniższej rozpiski:

    http://peb.pl/windows/295290-problem-z-zainstalowani
    em-sterownikow-audio-w.html

    ale u mnie komp zachował się tak samo odpowiedziach do w/w posta:

    "Robie dokladnie tak jak napisales ale manager nie chce mi wybrac tego
    folderu ktory mu podaje "

    Co myślicie koledzy o tej sytuacji i co radzicie.... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-13 19:54:39
    Temat: Re: Laptop HP550 - sound driver problem.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Endriu" napisał:

    > Co myślicie koledzy o tej sytuacji

    Że to nie ta grupa...

    > i co radzicie.... ?.

    Podążać za FUT-em. A tam wyjaśnić, czy na pewno wyłączyłeś i odinstalowałeś
    Microsoft UAA przed zaaplikowaniem KB888111.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-05-13 20:12:17
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Podążać za FUT-em. A tam wyjaśnić, czy na pewno wyłączyłeś i
    > odinstalowałeś
    > Microsoft UAA przed zaaplikowaniem KB888111.

    A gdzie to się wyłącza/odinstalowywuje ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-05-13 20:13:25
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie to się wyłącza/odinstalowywuje ?.

    W Dodaj/Usuń _Pogramy tego nie ma .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-05-13 20:39:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Endriu" napisał:

    > W Dodaj/Usuń _Pogramy tego nie ma .....

    Najlepsze kasztany są na placu Pigalle.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-05-13 20:45:47
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Najlepsze kasztany są na placu Pigalle.

    Ech te grupy dyskusyjne - ludzie myślą że pozjadali wszystkie mądrości....

    ..... na pl.misc.elektronika mi pomogli ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-05-13 21:06:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Endriu" napisał:

    > ..... na pl.misc.elektronika mi pomogli ......

    Świetnie, następnym razem zapytaj też na pl.rec.zeglarstwo.szanty.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-05-13 21:11:02
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Świetnie, następnym razem zapytaj też na pl.rec.zeglarstwo.szanty.

    Dzięki za pomoc i za trafne "przekierowania".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/