  • 1. Data: 2020-05-30 19:14:08
    Temat: Laptop a Oszołoma: Qilive - help! Matryca.
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Hej szukam matrycy do laptopa j.w. model: qw19141pl / CW14Q1P / 145032
    Nie mam do niego dostępu jeśli ktoś posiada, manuala, instrukcje czy coś -
    jakieś dane fabryczne, to będę wdzięczny.

    Matryca sie rozdupcyła, szukam zamiennika.

    Dzięki.

  • 2. Data: 2020-06-01 16:43:57
    Temat: Re: Laptop a Oszołoma: Qilive - help! Matryca.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roger(OS)" e...@c...pc.pl

    > Matryca sie rozdupcyła, szukam zamiennika.

    Moja matka miała komórkę z klapką tej (Qilive) marki -- cicho
    matkę słyszano od samego początku; uszkodziły się plastykowe
    zawiasy klapki i równo w 2 lata po kupnie komórka padła zupełnie
    w efekcie defektu ;) zawiasów... Zawiasy tak skonstruowano, że
    defektu nie można było uniknąć inaczej, jak poprzez nieużywanie
    komórki...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2020-06-16 18:13:29
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 1 Jun 2020 16:43:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > w efekcie defektu ;) zawiasów... Zawiasy tak skonstruowano, że
    > defektu nie można było uniknąć inaczej, jak poprzez nieużywanie

    Dzięki za info - kolejny szit z marketu...

    OK, a co to ma wspólnego z rozmiarem matrycy, która podeszła by do tego
    laptopa?
    Nie mam go fizycznie i ciężko mi określić czego potrzebuję.
    Nie wiem nawet, jaki rozmiar - może któraś z dostępnych na rynku podpasuje
    - nie musi być ładnie, byle by się zmieściła :p