  • 1. Data: 2020-05-27 15:33:00
    Temat: Odnośnie WD HDD zmiana SATA2 -> SATA1
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Cześć;

    Orientuje się ktoś czy dysk WD3200AVJS sam przeskakuje z SATA2 na SATA1,
    posiada zworkę, czy trzeba grzebać w nim programem?

    Szukam i nie mogę znaleść, nawet na stronie WD nic na ten temat nie ma.

    Dzięki

  • 2. Data: 2020-05-27 16:15:48
    Temat: Re: Odnośnie WD HDD zmiana SATA2 -> SATA1
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wejdź na stronę www.westerndigital.com/support i poszukaj.
    https://support-en.wd.com/app/ansresults/kw/WD3200AV
    JS
    Generalnie nie trzeba nic było przestawiać, ale może jakiś wynalazek do rejestratorów
    się trafił.

    -----