  • 1. Data: 2023-06-25 07:47:19
    Temat: Laptop ekran 16'' 1920*1200
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kusi mnie ta wielkość ekranu z proporcjami 16:10.
    Są w ofercie m.in. HP.
    Kto robi matryce?
    Zapewne trafiają i do Della i do Lenovo, może też do Asusa
    Czy dobrze myślę, że kupiony w Stanach wysyłkowo to dojdzie 23% VAT?
    A tak przy okazji jakie proporcje ekranu mają tablety MS Surface Book?

  • 2. Data: 2023-06-25 09:52:33
    Temat: Re: Laptop ekran 16'' 1920*1200
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u78k9o$gbd$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Kusi mnie ta wielkość ekranu z proporcjami 16:10.
    > Są w ofercie m.in. HP.

    HP to problemowa marka

    > Kto robi matryce?

    czy to ważne skoro to nie matryca OLED?
    może to IPS srebrzysty.

    > Zapewne trafiają i do Della i do Lenovo, może też do Asusa

    to lepiej kupić della

    > Czy dobrze myślę, że kupiony w Stanach wysyłkowo to dojdzie 23%
    > VAT?

    no i dojdzie cło

    --
    Piter

  • 3. Data: 2023-06-25 21:14:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-25 o 07:47, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Czy dobrze myślę, że kupiony w Stanach wysyłkowo to dojdzie 23% VAT?
    > A tak przy okazji jakie proporcje ekranu mają tablety MS Surface Book?

    Skoro Wiesz co jest dobre czyli 1200 w pionie ;-) to pewnie odróżniasz
    też rodzaj matrycy a do tego/dobrego też się człowiek łatwo przyzwyczaja.

    Zastanów się czy musi to być ten jebany laptop ;-)

    Dzisiejsze blaszaki nie muszą być wielkimi pudłami.

    Swego czasu miałem na pająka przyczepione bebechy z tyłu monitora

    Bo jakoś nie wydaje mi się że będziesz chodził z drogim laptopem 16".

    Ucz się na moich błędach ;-)

  • 4. Data: 2023-06-26 02:39:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u7a3j0$eg6$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Zastanów się czy musi to być ten jebany laptop ;-)

    no właśnie, drogi, grzeje się, małe literki

    jak już koniecznie laptop to Dell Latitude 7280

    > Dzisiejsze blaszaki nie muszą być wielkimi pudłami.

    nom

    Dell OptiPlex 7020
    Dell OptiPlex 5050 Small Form Factor
    Dell Optiplex 3040 Micro