  • 1. Data: 2023-06-28 06:17:58
    Temat: Mysz - przestaje klikać po 10 minutach
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Laptop Toshiba NB510 - systemy Linux Mint 21.1 64 bit i Windows 7 64 bit
    Jak w temacie, mysz nie robi żadnej akcji po kliknięciu lewym klawiszem - kursor
    jednak przemieszcza się po ekranie, poza tym przesuwany po ekranie wskaźnik myszy bez
    wciśniętego klawisza potrafi "chwytać" otwarte okna i je przemieszczać po ekranie.
    Można coś z tym zrobić ?

  • 2. Data: 2023-06-28 06:53:52
    Temat: Re: Mysz - przestaje klikać po 10 minutach
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 27 Jun 2023 21:17:58 -0700 (PDT), użytkownik Universis
    napisał:

> [...]
    > ekranie wskaźnik myszy bez wciśniętego klawisza potrafi "chwytać"
    > otwarte okna i je przemieszczać po ekranie. Można coś z tym zrobić ?

    Na początek bym wymienił lewy mikroswich. A nawet oba.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-06-28 12:39:29
    Od: Universis <u...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 05:53:54 UTC+1 Jacek napisał(a):
    [..]
    > Na początek bym wymienił lewy mikroswich. A nawet oba.

    Idąc tropem tego przycisku postanowiłem "podciągnąć" myszkę Wi-Fi z innego komputera
    zastępując tą niby uszkodzoną (też Wi-fi) - i niestety nie ma żadnej różnicy. Myślę
    płycie głównej - na razie wyjąłem obie baterie i zwarłem styki na płycie głównej tej
    biosowej
    baterii - niestety brak poprawy. Myszka macierzysta laptoa - nie wiem ponieważ
    "tasiemka"
    jest uszkodzona w połowie długości, więc nawet jej nie podłączam do płyty głównej.

  • 4. Data: 2023-06-28 13:02:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2023 12:39, Universis wrote:
    > Myszka macierzysta laptoa - nie wiem ponieważ "tasiemka"
    > jest uszkodzona w połowie długości, więc nawet jej nie podłączam do płyty głównej.

    To zapewne ona klika (ta tasiemka), jak ty ciągniesz myszkę na bluetooth.

    Jak masz jakiś głośnik na bluetooth to go sparuj i po tych 10 minutach
    może się wyłaczy, co było by związane z uszkodzeniem czegoś w laptopie.

  • 5. Data: 2023-06-28 13:21:12
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.06.2023 o 06:17, Universis pisze:
> [...]
    wciśniętego klawisza potrafi "chwytać" otwarte okna i je przemieszczać po ekranie.

    W temacie jest że po 10 min przestaje klikać. Natomiast jeżeli jest żywa
    a tylko głupkuje to spróbuj z biała podkładką. Zwykłą kartka z zeszytu
    wystarczy. .  Przynajmniej mi pomogła.

  • 6. Data: 2023-06-28 20:11:50
    Od: Universis <u...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 12:21:13 UTC+1 Trybun napisał(a):
    [..]
    > W temacie jest że po 10 min przestaje klikać. Natomiast jeżeli jest żywa
    > a tylko głupkuje to spróbuj z biała podkładką. Zwykłą kartka z zeszytu
    > wystarczy. . Przynajmniej mi pomogła.

    Próbowałem z białą, niebłyszczącą podkładką - nie pomogło.

  • 7. Data: 2023-06-30 17:37:40
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Tuesday, June 27, 2023 at 11:18:00 p.m. UTC-5, Universis wrote:
> [...]
    wciśniętego klawisza potrafi "chwytać" otwarte okna i je przemieszczać po ekranie.

    Masz zepsuty trackpad czy inny dinkso gladzik w laptopie.
    Albo sobie cos tam polozyles i ci na gladzik wplywa.
    Wylacz go w biosie i posprzataj z tego obszaru jak cos tam lezy.