  • 1. Data: 2014-08-22 02:41:42
    Temat: Laptop z wyjściem display port - można podłączyć monitor z wejściem HDMI/DVI? Rozdzielczość?
    Od: t...@g...com

    Witam,
    przymierzam się do laptopa 12-14 cali z procesorem i5 z Allegro - Dell e4310,
    HP2540p, Lenovo X201 itp. - modele, które można kupić za 800-1500 zł. Zależy mi na
    podłączeniu zewnętrznego monitora przez wyjście cyfrowe (nie VGA). Niektóre z modeli
    mają wbudowane wyjście DisplayPort, inne można podłączyć do stacji dokującej z
    wyjściami DVI.

    Czy podłączę do takiego laptopa z wyjściem DP monitor 24-26 cali 1920x1200 z wejściem
    HDMI/dvi? Czy zintegrowana grafika w procesorze (wolę unikać kart z obawy o ich
    przegrzewanie się - na biurku stoi sobie stary macpro z usmażoną grafiką) wystarczy
    do obsługi zewnętrznego monitora?

    Niektóre z modeli mają tylko wyjście analogowe ale można je podłączyć do stacji
    dokującej z wyjściami DVI. Czy na podłączeniu do takiej stacji nie traci się jakości
    obrazu?

  • 2. Data: 2014-08-22 09:26:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    trzypijaneslonie pisze tak:

    > Czy zintegrowana grafika w procesorze (wolę unikać kart z obawy o
    > ich przegrzewanie się - na biurku stoi sobie stary macpro z
    > usmażoną grafiką) wystarczy do obsługi zewnętrznego monitora?

    tak

    > Niektóre z modeli mają tylko wyjście analogowe ale można je
    > podłączyć do stacji dokującej z wyjściami DVI. Czy na podłączeniu
    > do takiej stacji nie traci się jakości obrazu?

    nie traci się

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2014-08-24 16:38:22