  • 31. Data: 2009-11-13 01:47:02
    Temat: Re: Laptopy z Markietów
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    kamil pisze:
    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > MSPANC: "Nie wierze, Danusiu". ;-))

    Nie rozumiem?

    Nie znam tego tekstu, ale jak będę potrzebować jakiegoś zwykłego taniego
    laptopa, to wezmę z Biedronki, jak będę potrzebował jakiegoś lepszego,
    to z Dell'a :P

  • 32. Data: 2009-11-13 08:06:48
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Tomaszek pisze:
    > Nie zawrócisz już tego biegu. Laptopy są po prostu modne, bo są lekkie,
    > małe, w 100% przenośne. Mam takie wrażenie, że niedługo w segmencie
    > komputerów domowych pozostaną już tylko laptopy:( To smutne, ale ku temu
    > to zmierza.

    Wiesz co... Gdybym nic nie pisał w tej sprawie, to *na pewno*
    bym nie zawrócił tego biegu. A tak mam jakąś szansę, a zde-
    cydowanie *próbuję*.

    A lepiej spróbować i przegrać niż nie spróbować i przegrać
    na pewno.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 33. Data: 2009-11-13 08:08:02
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Bonaventura pisze:
    > Proszę przyjść podbijemy gwarancję i proszę się udać do serwisu
    > producenta - usłyszałem w słuchawce. Ależ ja nie chcę korzystać z
    > gwarancji ale z rękojmi. W odpowiedzi usłyszałem że czegoś takiego
    > Proline nie obowiązuje. [...]

    I słusznie, bo od paru lat nie ma czegoś takiego jak rękojmia.
    Jest "zgodność towaru z umową".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 34. Data: 2009-11-14 13:14:25
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > I słusznie, bo od paru lat nie ma czegoś takiego jak rękojmia.
    > Jest "zgodność towaru z umową".

    Prawda, ale tylko przy sprzedaży konsumenckiej. Jeśli kupił nawigację i
    wziął fakturę na firmę, to ma roczną rękojmię i związane z nią profity
    (w tym wybór metody realizacji reklamacji, np. "proszę o wymianę na nową").

  • 35. Data: 2009-11-16 21:59:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Nov 2009, CeBeR wrote:

    > Prawda, ale tylko przy sprzedaży konsumenckiej. Jeśli kupił nawigację i wziął
    > fakturę na firmę, to ma roczną rękojmię i związane z nią profity (w tym wybór
    > metody realizacji reklamacji, np. "proszę o wymianę na nową").

    Celem wyjaśnienia: Proline o "zgodności z umową" też nie słyszało.
    Tak że bez różnicy czego chciał (o ile nie gwarancji).
    Kiedyś słyszałem dyskusję w której odmawiali klientowi przyjęcia
    zgłoszenia: "ja panu tego nie podpiszę".

    Przy okazji: zdaje się przepisy w .pl nie przewidują żadnej
    odpowiedzialności za odmowę przyjęcia oświadczenia w postępowaniu
    prywatnym/cywilnoprawnym.
    Statystycznie rzecz biorąc na Proline nie narzekam (jakieś tam
    reklamacje miałem i "przeszły"), ale faktu to nie zmienia.

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2009-11-18 09:53:45
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Trzeba mieć świadków i spisać z nimi notatkę-protokół o odmowie przyjęcia.
    JaC

    -----

  • 37. Data: 2009-11-18 10:17:08
    Od: BartekK <s...@N...org>

    kamil pisze:

    > A moze po prostu ktos nie ma ochoty sleczec jak kolek na krzesle po
    > pracy? Caly dzien przed biurkiem spedzam i w weekend chetnie rzucam sie
    > na kanape z laptopem na kolanach
    Dla tych co na kanapie - to można prościej i jeszcze wygodnie -
    klawiatura + mysz bezprzewodowa. A jak ekran tv (lcd, fullhd, również z
    "markietu" ;>)

    No chyba że ktoś, tak jak ja, tv nie posiada...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173