  • 61. Data: 2018-09-17 09:26:28
    Temat: Re: Ledowe H4 - warto?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.09.2018 07:30, Kris pisze:

    > Najciekawsze w tym jest to że łamaniem zasad pisowni oburzony jest najbardziej ten
    co niedawno publicznie się pzryznał że świadomie łamie zasady ruchu drogowego

    Ja już bym wolał, żebyś świadomie łamał zasady ruchu drogowego,
    niźli nieświadomie łamał zasady przestankowania w języku polskim,
    nieuku. Bo mnie zęby bolą, gdy taki ciemniak na newsach siedzi,
    miast zapindalać za pługiem, jak to czynił jego ojciec i dziad -
    budowniczy Nowej Huty we wsi Mogiła pod Krakowem.

  • 62. Data: 2018-09-19 20:09:00
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-09-16 o 23:01, J.F. pisze:

    > Jak bedziesz mial urzedowy papier, ze ta LED-owka spelnia wymagania H4
    > ..

    ... to nie wsadzisz jej legalnie do reflektora z homologacją dla
    żarowych źródeł światła.

    Straciłem rachubę... 3ci czy 4ty raz to powtarzam?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 63. Data: 2018-09-19 22:58:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2018 20:09:00 +0200, Marek S napisał(a):
    > ... to nie wsadzisz jej legalnie do reflektora z homologacją dla
    > żarowych źródeł światła.
    >
    > Straciłem rachubę... 3ci czy 4ty raz to powtarzam?

    Bo podstawy prawnej nie cytujesz :-)

    Lepiej odgrzeb te rzekoma homologacje co tu podawalem - zobaczymy czy
    jest ...

    J.

  • 64. Data: 2018-09-20 22:48:47
    Od: <8...@7...224847.invalid> (Tom N)

    Kris w
    ups.com>:

> [...]

    Się Jarek głupio pyta, znaczy trolluje...

    > Najciekawsze w tym jest to że łamaniem zasad pisowni oburzony jest
    > najbardziej ten co niedawno publicznie się pzryznał że świadomie łamie
    > zasady ruchu drogowego

    Ten to akurat ma musk zaorany jakimś zajzajerem tak, że nie rozróżnia liczby
    pojedynczej od mnogiej, ale ma wsparcie innego anonima...

    --
    'Tom N'

  • 65. Data: 2018-09-20 23:09:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.09.2018 22:48, (Tom N) pisze:

    > Ten to akurat ma musk zaorany jakimś zajzajerem tak, że nie rozróżnia liczby
    > pojedynczej od mnogiej, ale ma wsparcie innego anonima...

    Rzekł inniejszy anonim, którego dziad pewnie orał pole gnojówką.

  • 66. Data: 2018-09-20 23:30:56
    Od: <9...@4...233056.invalid> (Tom N)

    [...]

    [...]

    Uderz w stół, a się odezwie ignorant...

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2018-09-21 09:33:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.09.2018 23:30, (Tom N) pisze:

    > Uderz w stół, a się odezwie ignorant...

    A ciemniak będzie orał zajzajerem. Choć jego dziad orał sochą.