  • 21. Data: 2010-04-17 15:30:57
    Temat: Re: Lekki OT: Zegar z wy?wietlaczem laserowym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Akurat te moze nie byly takie zle.

    Pomysły znakomite, tylko ludzie do nich nie dorośli i nie chcą o nich
    słyszeć. Wszyscy rewolucjoniści tak mówią.

    > Ale nie widze powodow zeby nie mial miec 6 czy 8 dni.

    Nie ma powodów zmieniać rzeczy uznanych przez ludzi na całym świecie.

    > Tylko fanatycy religijni beda protestowac :-)

    Jak widać nie tylko.

    > Chyba dawno temu. Od czasow przemyslowych minuta jest wrecz niezbedna,

    Czasy przemysłowe, to ledwie chwila dla ludzkości. A i tak nie widzę,
    by otaczająca mnie ludzkść przejmowała się dwudziestoma minutami,
    a co dopiero jedną!

    > A nie lepiej dwa dni wolne w tygodniu 6-cio dniowym ? :-)

    W ogóle najlepiej wszystkie wolne.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2010-04-17 15:48:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Apr 2010 15:30:57 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Pomysły znakomite, tylko ludzie do nich nie dorośli i nie chcą o nich
    >słyszeć. Wszyscy rewolucjoniści tak mówią.

    Bo we Francji za duzo bylo katolickiego kleru :-)

    >Czasy przemysłowe, to ledwie chwila dla ludzkości. A i tak nie widzę,
    >by otaczająca mnie ludzkść przejmowała się dwudziestoma minutami,
    >a co dopiero jedną!

    No ale sam widzisz ze 20 minut robi ci zauwazalna roznice od 1 minuty.
    I wlasnie o to chodzi zeby to byla liczba rzedu 20, a nie 0.1 godziny
    czy 1100 sekund.

    Choc musze przyznac ze widzane na dworcu np "240 minut opoznienia" nie
    robi takiego wrazenia :-)

    >W ogóle najlepiej wszystkie wolne.

    W ogolnosci popieram, tylko kto by pracowal :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-04-17 16:01:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Bo we Francji za duzo bylo katolickiego kleru :-)

    W każdym kraju jakieś wytłumaczenie znajdą.

    > W ogolnosci popieram, tylko kto by pracowal :-)

    Ci, którym akurat jest nie najlepiej -- to oczywiste.
    Tylko trzeba uważać, żeby jakiej rewolucji nie wymyślili.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2010-04-17 16:30:38
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    J.F. przemówił ludzkim głosem:

    > Pomysl ciekawy, tylko ze nie bardzo widze jak on chce wyswietlic
    > 0,4, 6, 8 czy 9.
    >
    > Powinien miec cyfry mozliwe do narysowania "jedna kreska", otwarte i
    > bez rozgalezien.

    Jeśli zwierciadła są półprzepuszczalne, to nie powinno być problemu.

  • 25. Data: 2010-04-17 17:47:00
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Swatch_Internet_Time

  • 26. Data: 2010-04-17 18:09:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Apr 2010 18:30:38 +0200, Zbych wrote:
    >J.F. przemówił ludzkim głosem:
    >
    >Jeśli zwierciadła są półprzepuszczalne, to nie powinno być problemu.

    Komplikuje konstrukcje. I zmienia jasnosc segmentow.

    J.

  • 27. Data: 2010-04-17 19:16:18
    Temat: Re: Lekki OT: Zegar z wyświetlaczem laserowym
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 16 Apr 2010 21:31:01 +0200 Grzegorz <b...@m...pl> napisał:

    >Witam,
    >może kogoś zainteresuje i będzie chciał się pobawić.
    >http://www.technikajutra.pl/2010/04/zegar-z-laserow
    ym-wyswietlaczem.html

    Czyżby zainspirowane grą Chromatron?