  • 1. Data: 2013-10-29 18:43:34
    Temat: Lekki OT serwis w stylu my.opera.com
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    Korzystam z serwisu myopera.com do pokazywania zdjęć znajomym, jednak
    wkurza mnie system wgrywania tam fotografii do albumów;
    po pierwsze trzeba ręcznie dodawać po maksymalnie 10 zdjęć, po drugie mimo
    wyboru opcji kolejności i nazw plików typu dsc001, dsc002 one i tak lądują
    w kolejności losowej co jest mocno frustrujące.
    Szukam czegoś innego w tym stylu, ma być proste, przejrzyste i darmowe,
    moglibyście coś poradzić, albo jak usprawnić myopera?

  • 2. Data: 2013-10-29 19:42:39
    Temat: Re: Lekki OT serwis w stylu my.opera.com
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    karola pisze tak:

    > Szukam czegoś innego w tym stylu, ma być proste, przejrzyste i
    > darmowe

    Hosting darmowy www sobie znajdź. Z dostępem przez ftp.
    Im prostrzy tym lepiej.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-10-29 21:40:30
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Hosting darmowy www sobie znajdź. Z dostępem przez ftp.
    > Im prostrzy tym lepiej.

    Nie chcę żadnego hostingu, ani facebooka, nie znam się na htmlu i
    budowaniu stron, a w operze można stworzyć takiego własnego małego
    fotobloga i to mi pasowało.

  • 4. Data: 2013-10-29 22:10:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    karola pisze tak:

    > nie znam się na htmlu i budowaniu stron
    nie musisz się znać :) Programy do zdjęć same generują galerie.

    > w operze można stworzyć takiego własnego małego
    > fotobloga i to mi pasowało.

    no to musisz się pomęczyć z wizją webmastera :)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-10-30 01:40:38
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    karola wrote:
    > Korzystam z serwisu myopera.com do pokazywania zdjęć znajomym

    www.photobucket.com
    http://picasa.google.com
    www.flickr.com
    http://skydrive.live.com
    www.pbase.com
    Bodajze www.tumblr.com
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2013-10-30 18:47:30
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Był 29 10 2013 gdy o godz. 18:43 karola dorwał(a) się do klawiatury i

    http://www.bilder-hochladen.net

    Kabelek

  • 7. Data: 2013-10-31 20:24:58
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    karola wrote:
    > Korzystam z serwisu myopera.com do pokazywania zdjęć znajomym

    1 marca 2014 zostanie on zamkniety.
    http://my.opera.com/desktopteam/blog/important-annou
    ncement-about-your-my-opera-account
    Radoslaw Ziomber