  • 1. Data: 2014-07-27 10:45:55
    Temat: Lekki OT: zdjęcie na murze w restauracji Manekin w Poznaniu
    Od: "The dude" <k...@g...pl>

    Jadłem w tym lokalu siedząc w ich ogródku, jest tam na murze stare zdjęcie
    czarno-białe, a właściwie w sepii przedstawiające dość dużą grupę ludzi,
    jakieś spotkanie rodzinne, zlot klubu(?). To prawdopodobnie Żydzi,
    chciałbym się dowiedzieć co to za fotografia i kogo przedstawia, stąd moja
    prośba, jeśli ktoś wie co to za zdjęcie, albo będąc w tym lokalu mógłby
    pstryknąć wyraźną fotkę tej ściany:
    http://manekin.pl/files/gallery/paczio.jpg

  • 2. Data: 2014-07-27 12:05:15
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-07-27 10:45, The dude wrote:
    > Jadłem w tym lokalu siedząc w ich ogródku, jest tam na murze stare

    W którym lokalu?! Aaaaaaaaaaaaargh!!! Hulk smash!

> [...]
    > stąd moja prośba, jeśli ktoś wie co to za zdjęcie, albo będąc w tym
    > lokalu mógłby pstryknąć wyraźną fotkę tej ściany:

    Nie "lekki" tylko całkowity OT. Zobaczyłeś gdzieś jakąś fotografię
    i doszedłeś do wniosku, że najlepiej spytać na grupie o fotografii? :o

    Do głowy Ci nie przyszło, żeby po prostu spytać w restauracji?!

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 3. Data: 2014-07-27 16:55:26
    Od: "The dude" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kosewski" <p...@m...nowhere> napisał w
    wiadomości news:53d4ceb0$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > i doszedłeś do wniosku, że najlepiej spytać na grupie o fotografii? :o
    >
    > Do głowy Ci nie przyszło, żeby po prostu spytać w restauracji?!

    Zdaje sobie sprawę z "przypału" mojej sprawy, oczywiście że napisałem do
    lokalu, ja już nie mam możliwości tam zajrzeć,
    a może ktoś z Poznania się trafi. Grupa dyskusyjna regionalna jest martwa.

  • 4. Data: 2014-07-29 23:27:58
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-07-27 16:55, The dude pisze:

    > Zdaje sobie sprawę z "przypału" mojej sprawy, oczywiście że napisałem do
    > lokalu, ja już nie mam możliwości tam zajrzeć,

    A czy masz jeszcze możliwość skorzystania z telefonu czy też już nie? :->

    Warto na początek spytać się kogoś z obsługi lokalu o to zdjęcie zanim
    zaczniesz szukać poza źródłem.

    Marek