    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia
    From: JaNus <bez@adresu>
    Subject: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Date: Fri, 23 Mar 2018 09:30:05 +0100

    Wraz z telefonem Lenovo dostałem kabelek USB-microUSB. Niby drobiazg.
    Ale, zdumiewające! To istuy cud, nie kabelek. Mam niby-identycznych
    kilka, mam też mierniczek USB (A, U, mAh-y, czas efektywnego ładowania).
    i na tych innych kabelkach podpięte nimi telefony biorą cosik pół ampera
    podczas ładowania. A na tym od Lenovo ładowanie wskazuje na pobór
    większy... trzykrotnie! (oczywiście nie każdy telefon jest tak
    współpracujący).
    Brałem oczywiście pod uwagę to, że może to nie podpięte urządzenie tak
    ssie, może jest przebicie wewnątrz kabelka. Ale przecież wtedy to i sam
    kabelek, nie obciążony fonem -- brałby jakiś nie-zerowy amperaż, czyż nie?
    Zjawisko wydaje mi się wielce poruszające, tedy spieszę donieść. Czy
    ktoś z Was też ma jakiś taki magiczny przewód?