  • Data: 2018-03-23 09:38:00
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Mar 2018 09:30:05 +0100, JaNus wrote:
    > Wraz z telefonem Lenovo dostałem kabelek USB-microUSB. Niby drobiazg.
    > Ale, zdumiewające! To istuy cud, nie kabelek. Mam niby-identycznych
    > kilka, mam też mierniczek USB (A, U, mAh-y, czas efektywnego ładowania).
    > i na tych innych kabelkach podpięte nimi telefony biorą cosik pół ampera
    > podczas ładowania. A na tym od Lenovo ładowanie wskazuje na pobór
    > większy... trzykrotnie! (oczywiście nie każdy telefon jest tak
    > współpracujący).

    Ładowane urządzenie USB potrzebuje dogadać się z ładowarką co do
    dopuszczalnego prądu ładowania. Komunikacja ta zachodzi po liniach
    danych, a kabelki "tylko ładujące" często ich nie mają. W takiej sytuacji
    ładowane urządzenie ogranicza się do najniższego prądu ładowania.

    > Brałem oczywiście pod uwagę to, że może to nie podpięte urządzenie tak
    > ssie, może jest przebicie wewnątrz kabelka. Ale przecież wtedy to i sam
    > kabelek, nie obciążony fonem -- brałby jakiś nie-zerowy amperaż, czyż
    > nie?

    No i musiałby taki kabelek-grzałka być mocno ciepły.

    Mateusz