  • 1. Data: 2012-02-12 00:24:50
    Temat: Liga miszczufff
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    Witam

    Zastanawiam się czy po przeniesieniu co ciekawszych rozgrywek LM z
    nsport do npremium jest możliwość rozwiązania umowy z "n". Infolinia
    twierdzi, że jest to tylko "zmiana ramówki" ale coś mi się wydaje, że
    nie za bardzo.
    Niezłą niespodziankę telewizja "n" wyszykowała swoim abonentom. Już
    widzę jak w środę zasiądą przed telewizory, żeby w środę obejrzeć
    Arsenal na nsport. Ni ch***ja jak nie mają npremium - to tylko powtórka.
    Żenada

  • 2. Data: 2012-02-13 09:18:24
    Temat: Re: Liga miszczufff
    Od: "Andrew" <a...@n...onecie.pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak w środę zasiądą przed telewizory, żeby w środę obejrzeć Arsenal na
    > nsport. Ni ch***ja jak nie mają npremium - to tylko powtórka. Żenada

    Pstrykną z pilota na polsat i obejrzą.
    Andrew

  • 3. Data: 2012-02-13 10:20:05
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2012-02-13 10:18, Andrew pisze:
    > Użytkownik "[MF] PL"<s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pstrykną z pilota na polsat i obejrzą.

    A z czego pstrykną żeby Barcelonę jutro obejrzeć?

  • 4. Data: 2012-02-13 12:23:20
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    "miło mi oficjalnie poinformować, że dla wszystkich Abonentów platformy n
    mających dostęp do kanału nSportHD dostępne będą wszystkie transmisje meczy
    Ligi Mistrzów. Tym samym w dniach 14 i 15 lutego oraz 21 i 22 lutego kanał
    nPremium HD w godzinach meczu Ligi Mistrzów oraz nPremium 3 z Multiligą
    zostaną odkodowane."

    cytat wypowiedzi przedstawicielki N Pani Monika n z forum tej TV

    Arek.

  • 5. Data: 2012-02-13 17:59:49
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-13 13:23, Arek. napisal (a):
> [...]
    > z Multiligą zostaną odkodowane."
    >
    > cytat wypowiedzi przedstawicielki N Pani Monika n z forum tej TV

    Mi też jest miło. To jest marketingowe "mistrzostwo świata". LM w nsport
    była standardem i sztandarem od 5-6 lat. Teraz przenieśli do droższego
    pakietu, ale dwie kolejki mi odkodują. Ma się k**** cieszyć?

  • 6. Data: 2012-02-13 20:15:29
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-13 18:59, [MF] PL pisze:

    > Mi też jest miło. To jest marketingowe "mistrzostwo świata". LM w nsport
    > była standardem i sztandarem od 5-6 lat. Teraz przenieśli do droższego
    > pakietu, ale dwie kolejki mi odkodują. Ma się k**** cieszyć?

    Jeśli masz materiały, które przekonały cię do podpisania umowy i wynika
    z nich że w twoich pakietach była liga mistrzów (a tym o ile pamiętam
    reklamowlai nsport) to mogą ci skoczyć i nie jest to zmiana ramówki
    tylko oferty.

  • 7. Data: 2012-02-15 08:05:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-13 21:15, boxfish pisze:

> [...]
    > z nich że w twoich pakietach była liga mistrzów (a tym o ile pamiętam
    > reklamowlai nsport) to mogą ci skoczyć i nie jest to zmiana ramówki

    też mi się tak wydaje i chyba nie zdają sobie sprawy z tego co zrobili.
    a jest to wielka głupota. chyba są chorzy jak myślą iż abonenci
    będą dopłacać za kanały premium, których na co dzień nie oglądają.
    jak przenieśli LM na te kanały to lepiej niech nie regularnie włączają
    do pakietu sport na czas rozgrywek.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux