  • 31. Data: 2010-08-27 10:14:35
    Temat: Re: Lightroom z ebaya?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "Mateusz Ludwin" napisal

    > Kurwa!

    Nic podobnego - ponizej Merca nie schodza ; )

    adam

  • 32. Data: 2010-08-27 10:14:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał
> [...]
    > naprawy z Norwegii do Niemiec: w każdym kierunku mniej więcej tydzień
    > na cle; to samo z tymczasowym wysłaniem urządzeń do testów w Polsce z
    > Norwegii i z powrotem. I to wszystko spedytorami, którzy posiadają
    > własne agencje celne. Nie licząc tego, że raz zażądano odemnie
    > literalnego wyszczególnienia każdego kabelka i kraju jego pochodzenia
    > (nie wystarczyło napisać np. sześć kabli zasilających do komputera). A
    > najlepsze to było to, że paleta dochodziła w 2, 3 dni, i potem stała
    > zaplombowana na magazynie parę dni zanim agent przyjechał lub paleta

    Ja pierniczę...

    adam

  • 33. Data: 2010-08-27 10:20:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <lrem> napisał

    > Pięciotomowa instrukcja do procesorów Intel Core, zamówione w środę
    > wieczorem,
    > wysłane z jakiejś pipidówy w USA, na miejscu w piątek rano.
    > Co najlepsze - wszystko na koszt Intela ;)

    Mój Tolkien (trzytomowy Władca w superedycji w ozdobnym pudełku) szedł z 10
    dni + kilka dni wynikające z pomyłki w Amazonie (zdublowane i anulowane).
    Opłacony gotówką z najszybszym DHLem. Finalnie też kosztował $0 ponieważ
    Amazon zwrócił mi w całości pieniądze. Do dziś nie wiem dlaczego - chyba
    sucker tax ; )

    adam

  • 34. Data: 2010-08-27 11:32:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:
    > Uzytkownik "Mateusz Ludwin" napisal

    > Nic podobnego - ponizej Merca nie schodza ; )

    Najgorsze, że te fotki są z 2005 r....

    Teraz pewnie firma ma kilka samolotów...

  • 35. Data: 2010-08-27 11:36:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-27 13:32:34 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Najgorsze, że te fotki są z 2005 r....
    >
    > Teraz pewnie firma ma kilka samolotów...

    Nie "firma", a jej prezes.

    de Fresz

  • 36. Data: 2010-08-27 19:03:51
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał
    > Ale to sie chyba ostatnio zmienilo. Minister wydal rozporzadzenie
    > odpowiednie...
    to było chyba tak że sąd wydał wyrok w jakiejś tam sprawie, że faktury
    elektroniczne są OK. mimo to skarbówka wie swoje i wymyśliła, że szanują
    wyrok sądu ale się z nim nie zgadzają i faktur elektronicznych nie będą
    honorować, a jak się komuś nie podoba to może iść do sądu. komentarz był
    taki, że faktury elektroniczne są ważne ale tylko w przypadku tej jednej
    firmy która wygrała w sądzie. nie wiem czy od tamtej pory coś się
    zmieniło...

  • 37. Data: 2010-08-30 09:55:39
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > taki, że faktury elektroniczne są ważne ale tylko w przypadku tej jednej
    > firmy która wygrała w sądzie. nie wiem czy od tamtej pory coś się

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/438736,firmy
    _przesla_faktury_e_mailem_jeszcze_w_tym_roku.html

    Pozdr.