  • 1. Data: 2024-02-15 22:16:24
    Temat: Listwa led z czujnikami ruchu
    Od: K <...@w...pl>

    Witam,
    Planuje sobie zainstalowac wzdluz schodow listwe led aktywowana ruchem.
    Jako, ze mam juz w domu sprzet Sonoff-a w postaci ZB Bridge-P i kilku
    sensorow to pomyslalem o listwie L1:
    https://sonoff.tech/product/smart-lighting/l1/
    + 2x detektor ruchu:
    https://sonoff.tech/product/gateway-and-sensors/snzb
    -03/
    Niestety manuale dostepne na stronie sa na tyle ubogie, ze zwyczajnie
    nie wiem czy to bedzie dzialalo razem. Na stronie L1 jest tylko wzmianka
    o wspolpracy z sensorem SONOFF PIR3-RF ktory dziala na 433MHz, a wiec
    nie z moim bridgem. Jest tez wzmianka o tym ze wspiera WiFi wiec byc
    moze da sie to wszystko zintegrowac?

    Jest jeszcze rozwianie Xiaomi ale nie chce kolejnego hub-a, a do tego z
    ta marka mam raczej zle doswiadczenia:
    https://www.youtube.com/watch?v=zxQ91Uupy9I

    Czy ktos moglby polecic jeszcze jakies inne rozwiazanie, ale takie bez
    Arduino, Rpi i programowania? Nie musze miec sterowania z poziomu
    telefonu itp. Wystarczy mi, ze obsluzy dwa sensory ruchu.
    pozdrawiam.