  • 31. Data: 2019-11-30 19:55:11
    Temat: Re: Lit. temat wątku,
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-30 17:50, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie dociera do ciebie że książki masz se pisać w domku na kiblu a nie w
    > USENECIE?
    >
    > Przy okazji, jak już coś wycinasz to wycinaj czyiś podpis(sygnaturę).
    > Cytowanie nie swoich sygnatur jest również NIEDOZWOLONE w PRZEPISACH
    > usenetu.

    Podaj dokument i jego status.

  • 32. Data: 2019-11-30 20:36:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-30 o 19:55, kk pisze:

    > Podaj dokument i jego status.

    Musisz zadzwonic po lokaja z Marjota :]
    Odpal gógiela i wpisz sobie "netykieta cytowanie sygnaturki"
    Możesz odejść :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 33. Data: 2019-11-30 20:41:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-30 20:36, LordBluzg(R) wrote:

    > Musisz zadzwonic po lokaja z Marjota :]
    > Odpal gógiela i wpisz sobie "netykieta cytowanie sygnaturki"
    > Możesz odejść :]

    No wpisz sobie, wpisz

  • 34. Data: 2019-11-30 21:28:42
    Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 30 Nov 2019 08:39:14 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

    > Na Litwie żyje piętnaście razy mniej ludzi. To i zabitych na przejsciach
    > będą mieli dużo mniej. A jeśli w ciemno założyć że mają mniej przejść
    > dla pieszych to może wyjść ze u nich na przejsciach ginie
    > proporcjonalnie sporo wiecej niz u nas. Jesli w Polsce w przeciagu kilku
    > lat ilość zabitych na przejsciach spadła o ponad 40% i dalej nie spada
    > to znaczy że w tych warunkach co sa mniej być nie może. Zmiana warunków
    > może zmniejszyć ale może i zwiększyć ilość zabitych na przejsciach.

    proponujesz zlikwidowac ilosc przejsc dla pieszych?

  • 35. Data: 2019-11-30 22:45:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic nie proponuje bo nikt z moich propozycji nie skorzysta. Przedstawiam jak ja widze
    problem. Dokad nie jest znana np. ilość przejść przypadających na jednego pieszego to
    nic nie można powiedzieć czy gdzieś jest więcej albo mniej wypadków na przejsciach
    niz u nas. Zeby znalezc powód spadku liczby wypadków trzeba miec dużo więcej danych
    niz ze spadły o 40%.

  • 36. Data: 2019-12-01 06:58:47
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To se zakładaj nowy wątek.
    > trzymaj się PRZEPISÓW (netykiety) panujących na USENECIE.

    > --
    > LordBluzg(R)

    Z jakiego powodu ?

  • 37. Data: 2019-12-01 07:00:20
    Temat: Re: Lit. sygnaturka.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > wycinaj czyiś podpis(sygnaturę).
    > Cytowanie nie swoich sygnatur jest również NIEDOZWOLONE w PRZEPISACH
    > usenetu.
    > --
    > LordBluzg(R)

    z jakiego powodu ?

  • 38. Data: 2019-12-01 07:49:21
    Od: j...@j...org

    On Sunday, December 1, 2019 at 3:05:26 PM UTC+9, FreyKol wrote:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z jakiego powodu ?

    Większość ludzi nie lubi chaosu, bo to prowadzi do agresji, konfliktów czy biciu
    piany zamiast konstruktywnej rozmowy. Z tego powodu powstała netykieta, czy przepisy
    ruchu drogowego.

  • 39. Data: 2019-12-01 09:25:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-01 07:49, j...@j...org wrote:

    > Większość ludzi nie lubi chaosu, bo to prowadzi do agresji, konfliktów czy biciu
    piany zamiast konstruktywnej rozmowy. Z tego powodu powstała netykieta, czy przepisy
    ruchu drogowego.

    Zdaje Ci się, że coś wiesz.

  • 40. Data: 2019-12-01 10:24:53
    Temat: Re: Lit. temat podwątku,
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Sunday, December 1, 2019 at 3:05:26 PM UTC+9, FreyKol wrote:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z jakiego powodu ?

    > Większość ludzi nie lubi chaosu,

    Nie filozofuj,
    tylko pisz konkretnie o tym o czym jest dyskusja,
    czyli Zmiana tematu podwątku.