  • 1. Data: 2009-10-23 10:33:20
    Temat: Lm2631 Pdf, czy dobrze zrozumiałem angielski tekst.
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Po angielsku:
    BOOTSTRAPPING
    When the output voltage (VOUT) is between 2.5V and 5.0V a
    bootstrapped operation is suggested. This is achieved by
    connecting the VDD pin (Pin 6) to VOUT. However if the VOUT
    is outside this range, the VDD pin should be connected to a
    voltage source whose range is between 2.5V and 5V. This
    can be the input voltage (VIN), VOUT stepped down using a
    linear regulator, or a different voltage source available in the
    system. This is referred to as non-bootstrapped operation.
    The maximum acceptable voltage at the BOOT pin (Pin 7) is
    10V.

    Po mojemu:

    Kiedy napięcie wyjściowe jest pomiędzy 2,5 a 5 volt zalecany jest
    bootstrap. Polega on na podłączeniu pinu VDD z wyjściem. Jeżeli napięcie
    VOUT wykracza poza w/w zakres należy podłączyć pod źródło napięcia o
    napięciu 2,5 - 5V, Może to być napięcie wejściowe(VIN), wyjściowe
    obniżone za pomocą stabilizatora liniowego, lub inne napięcia dostępne w
    systemie(z w/w zakresu). Jest to zalecane działanie bez bootstrapu.
    Maksymalne napięcie na nodze BOOT wynosi 10V.

    A teraz takie pytanie:

    Maksimum napięcia na nodze BOOT to 10V, a na pierwszej stronie PDF'a stoi
    jak byk: 1.24V - 14V Adjustable Output Voltage.
    Gdzie się pomylili?
    Prawdopodobnie zjarałem scalaka, dając napięcie coś koło 7-8V na nogę
    VDD, a objawy są takie: Napięcie ok. 9V wydajność 100mA. Czy możliwe jest
    że scalak zszedł przez niepodłączoną nóżkę FB?

    Z pozdrowieniami
    Bo(o)t_manager

  • 2. Data: 2009-10-23 12:41:38
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hbs0pf$703$1@news.onet.pl...

    > Maksimum napięcia na nodze BOOT to 10V, a na pierwszej stronie PDF'a stoi
    > jak byk: 1.24V - 14V Adjustable Output Voltage.
    > Gdzie się pomylili?

    Nie podałeś linka do pdf-a.
    Ja znalazłem:
    http://www.national.com/ds/LM/LM2631.pdf
    I tam na pierwszej stronie jest Adjustable Output (1.5 to 7V)
    P.G.

  • 3. Data: 2009-10-23 15:16:56
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Nie wiem z jakiej dokumentacji korzystasz bo w tej od LM2631 nie ma
    nozki BOOT a jest nozka CBOOT do podlaczenia kondensatora

  • 4. Data: 2009-10-23 15:20:07
    Temat: Re: Lm2621 Pdf, czy dobrze zrozumiałem angielski tekst.
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 14:41:38 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie podałeś linka do pdf-a.
    > Ja znalazłem:
    > http://www.national.com/ds/LM/LM2631.pdf I tam na pierwszej stronie jest
    > Adjustable Output (1.5 to 7V) P.G.

    Mój błąd nie zauważyłem że rąbnąłem się w temacie. Chodzi oczywiście o
    lm 2621.

    Dobra teraz link do pdf'a:
    www.national.com/ds/LM/LM2621.pdf

    "Tłumaczony" kawałek na stronie ósmej.

    Sorki za wprowadzenie w błąd :(

    Z Pozdrowieniami:
    Bo(o)t Manager

  • 5. Data: 2009-10-23 15:23:04
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 17:16:56 +0200, games napisał(a):

    > Nie wiem z jakiej dokumentacji korzystasz bo w tej od LM2631 nie ma
    > nozki BOOT a jest nozka CBOOT do podlaczenia kondensatora

    Pomyliłem się w temacie miało być LM2621.

    Z Pozdrowieniami:
    Bo(o)t Manager