  • 1. Data: 2012-09-27 10:50:51
    Temat: Logo BTSa
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Od czego to zależy że na wyświetlaczu telefonu logo jednego bts-a jest
    widoczne jako przesuwający się pasek z nazwą a na innych jest
    nieruchomy? Tak właściwie to wczoraj pierwszy raz spotkałem się z taką
    animacją w wyświetlaniu lokalizacji bts-a.

  • 2. Data: 2012-09-27 21:45:37
    Temat: Re: Logo BTSa
    Od: "MM" <m...@n...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > widoczne jako przesuwający się pasek z nazwą a na innych jest nieruchomy?
    > Tak właściwie to wczoraj pierwszy raz spotkałem się z taką animacją w

    A to są identyczne wyświetlacze?

  • 3. Data: 2012-09-27 21:50:28
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-27 21:45, MM pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > A to są identyczne wyświetlacze?

    Tak, jest to wyświetlacz telefonu Samsung Monte, i chodzi o jedną sieć -
    Orange.

  • 4. Data: 2012-09-27 22:07:16
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-09-27 10:50, Trybun wrote:
> [...]
    > nieruchomy? Tak właściwie to wczoraj pierwszy raz spotkałem się z taką
    > animacją w wyświetlaniu lokalizacji bts-a.

    Może ten, który się przesuwa, nie mieści się w całości na wyświetlaczu?

    Piotr

  • 5. Data: 2012-09-27 22:26:14
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-27 22:07, Uncle Pete pisze:

    > Może ten, który się przesuwa, nie mieści się w całości na wyświetlaczu?
    >
    > Piotr

    Oczywiście! "Kazimierz Biskupi" się po prostu nie mieści na tym widżecie
    wyświetlającym lokalizację nadajnika!

  • 6. Data: 2012-09-29 20:50:03
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-27 22:26, Trybun pisze:

    > Oczywiście! "Kazimierz Biskupi" się po prostu nie mieści na tym
    > widżecie wyświetlającym lokalizację nadajnika!

    PS. Sprawdzone, potwierdziło się, miałeś rację. Chodzi o za długą nazwę
    BTSa.