  • 1. Data: 2012-09-26 22:33:57
    Temat: przesyłanie zdjęć
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Nie bardzo orientuję się w nowinkach i dla tego mam pytanie. Czy z
    ajfona /nie wiem czy poprawnie piszę/ można przesyłać zdjęcia na
    komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia bo ajfony
    nie wysyłają. Coś mi się nie chce wierzyć, bo tyle wiem, że to też
    pewnego rodzaju komórka.
    Dziękuję Majka

  • 2. Data: 2012-09-26 22:42:40
    Temat: Re: przesyłanie zdjęć
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Majka" napisał:

    > Czy z ajfona /nie wiem czy poprawnie piszę/ można przesyłać zdjęcia
    > na komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia
    > bo ajfony nie wysyłają.

    Zapowiada się pasjonująca lektura. Otwieram chipsy.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-09-26 22:44:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-26 22:42, JoteR wrote:

    > Zapowiada się pasjonująca lektura. Otwieram chipsy.
    >
    > JoteR

    Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

  • 4. Data: 2012-09-26 22:46:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:44:38 +0200, atm napisał(a):

    > Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

    nie ten provider

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-09-26 22:55:53
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.09.2012 22:46, Waldek Godel pisze:

    > nie ten provider

    noto weź proszę jej napisz jakie są możliwości....
    1. na bank da się je wysłać emailem
    2. od którejś tam wersji mmsem również.

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-09-26 23:22:33
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > noto weź proszę jej napisz jakie są możliwości....
    > 1. na bank da się je wysłać emailem
    > 2. od którejś tam wersji mmsem również.

    3. Bump - aplikacja dla tych co stoją obok siebie i mogą się stuknąć
    telefonami tak jak kuflami piwa na zdrowie :)

  • 7. Data: 2012-09-26 23:29:52
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

    Styl bardziej pasuje do niejakiej Animki (dawniej znanej jako Kaja).
    ;-)

    Piotr

  • 8. Data: 2012-09-26 23:36:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:55:53 +0200, ToMasz napisał(a):

    > noto weź proszę jej napisz jakie są możliwości....
    > 1. na bank da się je wysłać emailem
    > 2. od którejś tam wersji mmsem również.

    email, mms, dropbox, skydrive i wszystkie inne chmury, po jailbreaku
    bluetooth, ftp i wlan. Za niedługo także na pendrive i karcie SD

  • 9. Data: 2012-09-26 23:39:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > 3. Bump - aplikacja dla tych co stoją obok siebie i mogą się stuknąć
    > telefonami tak jak kuflami piwa na zdrowie :)

    A troll jak zwykle, fanbojskie dywagacje bez cienia refleksji.
    Po pierwsze - jakie to ma zastosowanie w sytuacji, gdy - cytuję:
    "Znajomy wysłał mi smsa" czyli raczej nie stał obok?
    Po wtóre - skąd wniosek, że wątkopodawczyni ma się czym bumpnąć?
    Po trzecie - chipsy mi się kończą.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-09-26 23:46:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-26 23:39, JoteR wrote:

> [...]
    > "Znajomy wysłał mi smsa" czyli raczej nie stał obok?
    > Po wtóre - skąd wniosek, że wątkopodawczyni ma się czym bumpnąć?

    Eeee, Pszemol rozszerzyl nieco palete mozliwosci. Wiesz, to ze dostala
    cos smsem nie znaczy, ze wysylajacy nie stal obok. Jak mial wyslac -
    przez BT? ;]
    Co do bumpa jedno zastrzezenie: nie stosowac z iP5, grozi powiekszeniem
    liczby odbryskow farby.