  • 1. Data: 2011-03-10 20:10:13
    Temat: Lozysko 6201 - prosba o dane.
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam i jak w temacie - prosze o pomoc :)
    Potrzebuje dane lozyska kulkowego 6201. Najwazniejsze srednice,
    szerokosc, trwalosc obliczeniowa.
    Moje materialy pomocnicze z zestawieniem lozysk kulkowych zaczynaja sie
    dopiero od srednicy wewnetrznej 15mm :\.
    Ma ktos pod reka katalog?
    Z gory dziekuje :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2011-03-10 20:24:54
    Temat: Re: Lozysko 6201 - prosba o dane.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje materialy pomocnicze z zestawieniem lozysk kulkowych zaczynaja sie
    > dopiero od srednicy wewnetrznej 15mm :\.

    Nie, ale mam net.

    > Z gory dziekuje :)

    http://sklep.cx.pl/Products/Show/1243022/6201_Lozysk
    o_kulkowe_jednorzedowe_poprzeczne

    Opakowanie 1
    Waga netto [kg] 0.037
    Średnica wewnętrzna d [mm] 12
    Średnica zewnętrzna D [mm] 32
    Szerokość B [mm] 10
    Nośność dynamiczna [kN] 6.89
    Nośność statyczna [kN] 3.1
    Prędkość max.smar [obr/min] 22000
    Prędkość max.olej [obr/min] 26000

  • 3. Data: 2011-03-10 21:09:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 21:10:13 +0100, zbigi wrote:
    >Ma ktos pod reka katalog?

    www.skf.com

    J.

  • 4. Data: 2011-03-10 21:41:10
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ale mam net.

    No... ja tez mam :)

    > http://sklep.cx.pl/Products/Show/1243022/6201_Lozysk
    o_kulkowe_jednorzedowe_poprzeczne

    Uojessuuu.. Dzieki wielkie - nie wpadlem na pomysl, zeby poszukac po
    producentach a wujek google wyrzucal same porownywarki z cenami. Za malo
    wytrwaly jestem (w sensie, ze zbyt szybko sie zniechecam) widocznie.
    Dzieki wielkie raz jeszcze (JF takoz) - rowniez za nauke. :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza