  • 1. Data: 2011-03-13 09:03:13
    Temat: Napełnianie kufla od dołu
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    Jak działa zaworek w tym plastikowym kuflu?
    http://www.youtube.com/watch?v=B-sOgG3h6l0

    WM

  • 2. Data: 2011-03-13 14:53:04
    Temat: Re: Napełnianie kufla od dołu
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    WM wrote:

    > Jak działa zaworek w tym plastikowym kuflu?
    > http://www.youtube.com/watch?v=B-sOgG3h6l0

    W dnie kubka dookoła dziury można dostrzec ciemniejszy pierścień
    - przypuszczam, że metalowy. Sam krążek jest magnetyczny
    (jak magnesiki do lodówek).

    Fajna sprawa, ale pod warunkiem, że kubek nie
    będzie z plastiku :) No i ciekawe jaka jest tego
    odporność wymachiwanie rękami...

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 3. Data: 2011-03-13 16:22:09
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 13, 9:03 am, "WM " <c...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Jak dzia a zaworek w tym plastikowym
    kuflu?http://www.youtube.com/watch?v=B-sOgG3h6l0

    Bez sensu. Nawet jak z kazdego kubka kapnie tylko jedna kropelka na
    podloge, to pub po calym dniu podloge ma lepka od piwa.
    Konrad

  • 4. Data: 2011-03-13 18:27:40
    Od: Popey <s...@p...onet.pl>

    Sun, 13 Mar 2011 09:22:09 -0700 (PDT), na pl.sci.inzynieria, Konrad Anikiel
    napisał(a):

    kuflu?http://www.youtube.com/watch?v=B-sOgG3h6l0

    > Bez sensu. Nawet jak z kazdego kubka kapnie tylko jedna kropelka na
    > podloge, to pub po calym dniu podloge ma lepka od piwa.
    > Konrad

    Takie cuda służą pewnie przede wszystkim do obsługi imprez masowych "pod
    gołym niebem", gdzie zawsze jest długa kolejka do stoiska, tak więc problem
    z kapaniem odpada.
    Poza tym podłoga pubu powinna być codziennie myta, więc jeżeli miałby tyle
    klientów,żeby potrzeba mu było takiego nalewaka, mógłby pogodzić się z tak
    nikłą niedogodnością.

    --
    gg #288252

  • 5. Data: 2011-03-13 18:28:41
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Konrad Anikiel <a...@g...com> napisał(a):
    > Bez sensu. Nawet jak z kazdego kubka kapnie tylko jedna kropelka na
    > podloge, to pub po calym dniu podloge ma lepka od piwa.

    Na plaży, lub odkrytym stadionie to nie ma znaczenia.

    Zawsze zastanawiałem się nad celowością robienia takich kubków
    z boczną rurką.

    http://gratyzchaty.pl/oglpix/75595_39graty_039_2.jpg

    WM

  • 6. Data: 2011-03-13 18:35:49
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> napisał(a):

    > Fajna sprawa, ale pod warunkiem, że kubek nie
    > będzie z plastiku :) No i ciekawe jaka jest tego
    > odporność wymachiwanie rękami...

    Cisnienie słupa cieczy pomaga w docisku.

    Znalazłem stronę producenta:
    http://www.bottomsupbeer.com/videos.htm

    WM

  • 7. Data: 2011-03-13 19:05:52
    Od: "goomish" <g...@g...pl>

    WM wrote:

    >Zawsze zastanawiałem się nad celowością robienia takich kubków
    >z boczną rurką.
    >
    >http://gratyzchaty.pl/oglpix/75595_39graty_039_2.jp

    Stosunkowo łatwo to napełnić, za to trudniej rozlać, nawet jak się
    kuracjuszowi ręce trzęsą itp. No i można pić (popijać) małymi łyczkami,
    niczym przez słomkę. To też w razie, gdyby były kłopoty z przełykaniem.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz Zenger
    [gg: 6653792]

  • 8. Data: 2011-03-13 20:18:48
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 13, 6:27 pm, Popey <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Sun, 13 Mar 2011 09:22:09 -0700 (PDT), na pl.sci.inzynieria, Konrad Anikiel
    > napisa (a):

    kuflu?http://www.youtube.com/watch?v=B-sOgG3h6l0

    > Takie cuda s u pewnie przede wszystkim do obs ugi imprez masowych "pod
    > go ym niebem", gdzie zawsze jest d uga kolejka do stoiska, tak wi c problem
    > z kapaniem odpada.

    Racja. Nikt normalny (Stanow to nie dotyczy) nie pilby piwa w pubie z
    plastiku.

    > Poza tym pod oga pubu powinna by codziennie myta

    Przyjedz do Anglii, zobaczysz jaki moze byc syf w pubie. Przy barze
    idzie sie przykleic do podlogi.
    Konrad

  • 9. Data: 2011-03-13 20:26:35
    Od: Popey <s...@p...onet.pl>

    Sun, 13 Mar 2011 18:28:41 +0000 (UTC), na pl.sci.inzynieria, WM napisał(a):

    > Na plaży, lub odkrytym stadionie to nie ma znaczenia.
    >
    > Zawsze zastanawiałem się nad celowością robienia takich kubków
> [...]

    Niektóre wody mineralne zawierają związki żelaza (FeOH jakoś tam
    ponumerowane), które mogą uszkodzić szkliwo zębów - może dlatego?
    --
    gg #288252

  • 10. Data: 2011-03-13 20:26:37
    Temat: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]

    > Poza tym pod oga pubu powinna by codziennie myta

    Przyjedz do Anglii, zobaczysz jaki moze byc syf w pubie. Przy barze

    A kiedy ostatnie odwiedziles Stany, Konradzie, ze piszesz z taka pewnoscia.

    W plastikowych naczyniach podaja piwo wylacznie na stadionach i halach
    hokejowych.

    Alec