  • 11. Data: 2014-08-29 22:02:57
    Temat: Re: MIPS development system dostepny za darmo
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2014-08-28 20:13, A.L. pisze:

    > Oni nie tylko sa tworcami ksizaki. Hennessy jest tworca architektury
    > MIPS, zalozycielem fimy MIPS Technologies i iej wieloletnim szefem (do
    > czasu przejecia przez Imaginations) Patterson jest tworca architekture
    > RISC
    >
    > Hennessy jest teraz 11 Prezydentem Stanford University
    >
    > A.L.

    To tak jak z Feynmanem: praca w projekcie Manhattan, diagramy Feynmana,
    elektrodynamika kwantowa, nagroda Nobla, nadciekłość, pierwsze
    rozważania n/t komputerów kwantowych...
    A i tak świat najbardziej będzie go pamiętał z "F. wykładów z fizyki"...
    Sam jeszcze za swego życia to sobie wieszczył i wcale nie był tym
    zmartwiony.

    pzdr
    mk

  • 12. Data: 2014-08-29 22:42:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 29 Aug 2014 22:02:57 +0200, mk <reverse_lp.pw@myzskm> wrote:

> [...]
    >A i tak świat najbardziej będzie go pamiętał z "F. wykładów z fizyki"...
    >Sam jeszcze za swego życia to sobie wieszczył i wcale nie był tym

    Jednak Feynmana pamietaja glownie z diagramow. Wyjlady z Fizyki
    zatarcily troche popularnosc.

    tak na marginesie, ksizaka ktora cytujesz. nie jest najbardziej
    popularna ksiazka. Duzo bardziej popularna jest

    Computer Organization and Design, The Hardware/Software Interface

    Tych samych autorow

    A.L.

  • 13. Data: 2014-08-30 20:28:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zbych" <z...@o...pl> wrote in message

    > Można też zadać odwrotne pytanie: jaki ja miałbym mieć interes w użyciu
    > tej płytki skoro nie wiem czy w razie awarii będę mógł kupić/dostać nową
    > sztukę, albo czy kupię/dostanę większą ilość jeśli projekt będzie tego
    > wymagał? Zdecydowanie wolę wybrać coś co kupię bez łaski i za dwa dni będę
    > miał na biurku.

    Zbychu - ta płytka nie ma w założeniach pełnić roli docelowego
    produktu dla klienta końcowego. Płytki developerskie mają
    za zadanie umożliwić zapoznanie się z procesorem/platformą,
    coś przetestować na danym procesorze aby ocenić czy nadaje
    się czy nie do Twojego własnego projektu. Do klienta czy na
    końcowy użytek projektujesz własną płytkę w oparciu o ten procek.

  • 14. Data: 2014-08-30 21:23:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message

    > Przecież to jacyś linuksiarze, chodzi o zabawę, a nie o stabilną
    > produkcję.

    Piotrze, czy ja dobrze rozumiem że sugerujesz jakoby linuks
    nie nadawał się do stabilnych urządzeń do produkcji?

    Chętnie dowiedziałbym się na ten temat więcej bo nasza firma
    właśnie chce się we wszystkich produktach na linuksa przesiąść.