  • 1. Data: 2014-08-27 23:32:03
    Temat: Układ resetu do procesora po pojawieniu się zasilania
    Od: a...@g...com.pl

    Witam

    Poszukuję scalaka ,który ma za zadanie zresertować procesor po
    pojawieiu się zasilania. Teraz to jest od razu wbudowne w układ ale w
    moich czasach to były elemnty dyskretne lub kostka. Potrzebne mi to
    niejest już do procka ale ma pełnić podobna rolę, najleiej gdyby był
    regulowany czas pojakim następuje reset. Coś Wam przychodzi do głowy?

  • 2. Data: 2014-08-28 01:39:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-08-27 23:32, a...@g...com.pl pisze:
> [...]
    > niejest już do procka ale ma pełnić podobna rolę, najleiej gdyby był
    > regulowany czas pojakim następuje reset. Coś Wam przychodzi do głowy?

    DS1818 na 3V3 lub DS1812 na 5V. Active Low, czas niestety na stałe - 150
    ms. Jeśli potrzebujesz Active High to końcówka nieparzysta.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2014-08-28 09:43:56
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com>

    On 2014-08-27 23:32, a...@g...com.pl wrote:
> [...]
    > niejest już do procka ale ma pełnić podobna rolę, najleiej gdyby był
    > regulowany czas pojakim następuje reset. Coś Wam przychodzi do głowy?

    Różne czasy i typy wyjścia do wyboru:

    http://www.microchip.com/ParamChartSearch/chart.aspx
    ?branchID=9008&mid=10&lang=en

    Jak potrzebujesz regulowany czas lub dodatkowych funkcji zewnętrznego
    watchdoga to możesz położyć taką pchłę (SOT-23/6) i napisać kilka linijek
    kodu:

    http://www.microchip.com/wwwproducts/Devices.aspx?pr
    oduct=PIC10F200

    --
    Adam

  • 4. Data: 2014-08-28 19:03:46
    Temat: Re: Uklad resetu do procesora po pojawieniu sie zasilania
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    <a...@g...com.pl> schrieb
    > Poszukuje scalaka ,który ma za zadanie zresertowac procesor po
    > pojawieiu sie zasilania. Teraz to jest od razu wbudowne w uklad ale w
    > moich czasach to byly elemnty dyskretne lub kostka. Potrzebne mi to
    > niejest juz do procka ale ma pelnic podobna role, najleiej gdyby byl
    > regulowany czas pojakim nastepuje reset. Cos Wam przychodzi do glowy?

    Z regulowanym czasem np NCP303.

    mw

  • 5. Data: 2014-08-28 19:18:53
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-28 09:43, Adam Jurkiewicz pisze:
    > http://www.microchip.com/wwwproducts/Devices.aspx?pr
    oduct=PIC10F200

    chyba że PICa nie lubi to ATtiny10 ;)

  • 6. Data: 2014-08-28 19:23:19
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

> [...]
    > niejest już do procka ale ma pełnić podobna rolę, najleiej gdyby był
    > regulowany czas pojakim następuje reset. Coś Wam przychodzi do głowy?

    LTC6995
    Regulowany czas: od 1 ms do 9 i pół godziny...

    pzdr
    mk

  • 7. Data: 2014-08-28 22:11:34
    Od: a...@g...com.pl

    Mario wrote:

    > DS1818 na 3V3 lub DS1812 na 5V. Active Low, czas niestety na stałe -
    150
    > ms. Jeśli potrzebujesz Active High to końcówka nieparzysta.

    Jak zwykle na p.m.e można liczyć dziekuję wszystkim a wybiorę coś z
    dwóch pierwszych postów.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-08-29 18:25:31
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jawi wrote:

    > chyba że PICa nie lubi to ATtiny10 ;)

    Lepiej PICa ;-) Siedziałem w Atmelkach 12 lat, aż potrzeba wymusiła
    zrobienie czegoś na PIC i nie chcę wracać. Od strony software'owej
    są szajsowate (zarówno ISA jak i narzędzia, gorszego kompilatora od
    XC w życiu nie widziałem), ale za to mają genialne peryferia,
    a w sumie to o nie w 8-bitowcach chodzi. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2014-08-29 18:32:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał
    Jawi wrote:
> [...]
    >XC w życiu nie widziałem), ale za to mają genialne peryferia,
    >a w sumie to o nie w 8-bitowcach chodzi. :-)

    Zaraz zaraz - reset chcecie na uC zrobic ? A na czym zrobicie reset do
    niego ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-08-29 18:34:21
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Zaraz zaraz - reset chcecie na uC zrobic ? A na czym zrobicie reset do
    > niego ? :-)

    Ma wbudowany. :-)

    Pozdrawiam, Piotr