  • 31. Data: 2018-07-05 12:14:33
    Temat: Re: MŁOTEK
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 5 Jul 2018 11:46:21 +0200, Miroo

    > Ale z wybitą szybą kierowcy ciężko się jeździ.

    Wiem coś o tym po tym jak mi pod Płockiem tirowiec z białorusi wybił boczną
    szybę kierowcy... pięścią. Co prawda wspólnie z policją go dorwałem i za
    szybę zapłacił na miejscu, ale powrotu do Wawy, gdy jeszcze zaczęło lać a i
    ciepło nie było, i w następstwie późniejszej choroby jak mi wydymało ucho,
    w opłacie nie uwzględniłem. ;P Lame.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2018-07-05 12:21:38
    Od: p...@g...com

    ten przycisk faktycznie jest na konsoli srodkowej ? ma ktos sportage ?

  • 33. Data: 2018-07-05 12:50:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 12:21, p...@g...com pisze:
    > ten przycisk faktycznie jest na konsoli srodkowej ?

    To jest coś dziwnego?

    U mnie w Fabii na przykład jest koło rączki biegów, o tu widać na
    zdjęciu, między lewarkiem a uchwytami na napoje:
    https://img.chceauto.pl/arts/trzy-miliony-skody-fabi
    i-398-2323_v1.jpg

    MJ

  • 34. Data: 2018-07-05 16:20:53
    Od: p...@g...com

    -- To jest coś dziwnego?

    no raczej zwlaszcza w koncernie vw gdzie od 20 lat (lub lepiej) byl po lewej stronie:
    https://allegro.pl/panel-przyciski-szyb-lewy-vw-golf
    -iv-4-passat-b5-i6977372621.html
    tak samo jest w B7 wiec zastanawia mnie co za tym przemawialo ? mialem Polo w zeszlym
    tygodniu ale nie kojarze moze tak jest tylko w maluchach ?

  • 35. Data: 2018-07-05 20:52:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-04 o 14:35, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/dwuletnia-amelka-zamknela-sie-w
    -samochodzie-straz-wybila-okno,851059,s.html

    > wydacie 15 zeta i oszczedzicie strazakom wyjazdu
    >
    > https://allegro.pl/mlotek-ratowniczy-do-auta-samocho
    du-autobusu-i5525625200.html#imglayer

    I co dalej z nim robić? Zamknąć w bagażniku? :-) Przymocować do
    karoserii na zewnątrz? A może nosić na smyczy jak identyfikator?

    Moim zdaniem lepiej kluczyki nosić ze sobą niż młotek :-D I taniej i
    wygodniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2018-07-05 22:29:00
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Po lewej kierowcy, przynajmniej w roczniku 2018 z automatyczna skrzynia.

  • 37. Data: 2018-07-06 10:08:56
    Od: p...@g...com

    --I co dalej z nim robić? Zamknąć w bagażniku? :-) Przymocować do karoserii na
    zewnątrz? A może nosić na smyczy jak identyfikator?

    to rada dla Dominokopodobnych

    --Moim zdaniem lepiej kluczyki nosić ze sobą niż młotek :-D I taniej i
    wygodniej.

    ciekawe jak zachowa sie kessy w takiej sytuacji choc mozliwe ze reczne wcisniecie
    blokady deaktywuje nadzor wnetrza i auto sie zamknie

  • 38. Data: 2018-07-06 10:26:21
    Od: p...@g...com

    --Po lewej kierowcy, przynajmniej w roczniku 2018 z automatyczna skrzynia.

    na filmie jest chyba starszy model bo automat zajmuje wiecej miejsca i skoro wtedy
    przycisk blokady miesci sie na drzwiach to musi tez sie miescic przy manualu no chyba
    ze projektanta razilo puste miejsce i mowi wsadzimy ten przycisk z lewej strony moze
    nikt sie nie zorientuje :-)