  • 21. Data: 2018-07-05 00:30:51
    Temat: Re: MŁOTEK
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To sie pare razy rozejrzyj, gdzie najblizszy kamien odpowiedniej
    > wielkosci lezy :-)

    Wymienione, klucz do kół, gaśnica, czasami trójkąt się nada lub np. pręt
    do podtrzymywania maski. A odpowoiedni kamień zdecydowanie znaleźć
    łatwiej, niż kogoś z młotkiem. Generalnie są dwie sytuacje (jak sam nic
    nie masz): albo się jest na zadupiu i wtedy łatwiej o kamień, albo wśród
    ludzi (np. innych kierowców), gdzie łatwo o narzędzia.

    Zresztą nie zdziwiłbym się, gdyby pan Damian zawezwał strażaków co by
    potem nie musieć się użerać, gdyby się okazało, że ona jednak nie
    godziła się na zbicie tej szyby.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-07-05 08:58:30
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Przy jednowarstwowej szybie to by zdało egzamin. Przy laminatach nic nie
    > da.

    przy klejonej to i młotkiem trzeba by się namachac żeby wybic...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2018-07-05 09:19:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jul 2018 22:30:51 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Wymienione, klucz do kół, gaśnica, czasami trójkąt się nada lub np. pręt
    > do podtrzymywania maski. A odpowoiedni kamień zdecydowanie znaleźć
    > łatwiej, niż kogoś z młotkiem.

    W samochodzie cos sie tam znajdzie, ale jak nie jestes samochodem ?
    Lub jedyny samochod to twoj ?

    O kamien juz nie tak latwo.

    > Zresztą nie zdziwiłbym się, gdyby pan Damian zawezwał strażaków co by
    > potem nie musieć się użerać, gdyby się okazało, że ona jednak nie
    > godziła się na zbicie tej szyby.

    Ot niedawny przypadek - dwoch ludzi kolo auta, silnik pracuje,
    kluczyki w srodku ... bo ono ma automatyczne zamykanie drzwi.

    J.

  • 24. Data: 2018-07-05 09:43:54
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-07-04 o 21:52, Irek.N. pisze:

    > Tia... szkoda że nie z rozpędu.
    > Mnie uczono, że należy ukruszyć krawędź a nie walić siłowo.
    > Znalazłem za to ciekawostkę przy okazji tego filmu
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=WRbR2fynp1o
    >
    > Pamiętam, że nawet rzucane małe kulki z łożyska robią śliczne dziurki w
    > szybach. Może więc nie siłowo. :)

    My za dzieciaka rzucaliśmy odłupaną porcelanką ze świecy zapłonowej.
    Masa znikoma, ale krawędź ostra jak pieron i nie było szyby bocznej w
    samochodzie, która by się oparła takiej próbie.

    --
    viktorius

  • 25. Data: 2018-07-05 09:52:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 21:26:29 +0200, Myjk napisał(a):
    > Wed, 4 Jul 2018 19:15:29 +0200, J.F.
    >
    > Swoją drogą strażaki chcieli narobić najmniej szkód, ale wstawienie takiej
    > szybki to chyba bardziej kosztowne będzie niż wstawienie zwykłego
    > "ruchomego" okna. Inna sprawa, że pewnie szybciej, taniej i mniej szkodowo
    > byłoby wezwać ślusarza co otwiera samochody na uchylenie drzwi. :P

    Przy dziecku zamknietym w aucie na sloncu - niekoniecznie.

    Chyba, ze strazacy woda beda polewac ...

    J.

  • 26. Data: 2018-07-05 10:14:04
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > Znajomy w Zafirze też zrobił taki błąd, wybijając tą mała trójkątną
    > szybkę. :-)

    Ja dzwoniłem do zaprzyjaźnionego sklepu z pytaniem która szyba jest
    najtańsza. Dopiero wtedy biłem, boczną kierowcy. Jest najczęściej
    wymieniana, podaż największa, to i ceny najlepsze.
    Trójkątne w tylnych drzwiach to najczęściej tylko na szrotach używki, do
    tego trzeba znaleźć magika, który to wymieni. Przednia kierowcy to żadna
    filozofia, najtrudniej zdjąć boczki, potem z górki.

    --
    viktorius

  • 27. Data: 2018-07-05 11:07:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ot niedawny przypadek - dwoch ludzi kolo auta, silnik pracuje,
    > kluczyki w srodku ... bo ono ma automatyczne zamykanie drzwi.

    Mam teraz taki samochód, a w poprzednim niby tej funkcji nie było, ale w
    upał zamkowi centralnemu potrafiło odbić i on ryglował drzwi. W związku
    z tym nigdy nie domykam do końca drwi, kiedy zostawiam samochód z
    pracującym silnikiem.

  • 28. Data: 2018-07-05 11:45:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 5 Jul 2018 08:58:30 +0200, tck

    https://www.youtube.com/watch?v=Jm2FDpNAY5A ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2018-07-05 11:46:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-05 o 10:14, viktorius pisze:

> [...]
    > tego trzeba znaleźć magika, który to wymieni. Przednia kierowcy to żadna
    > filozofia, najtrudniej zdjąć boczki, potem z górki.

    Ale z wybitą szybą kierowcy ciężko się jeździ.
    Kumpel zatrzasnął kluczyki w Niemczech i wybicie szyby kierowcy
    odpadało. Stłukł "trójkącik", zakleił, ale potem i tak każdy patrol po
    drodze do Polski go zatrzymywał :)

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-07-05 12:01:54
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 11:46, Miroo pisze:

    > Ale z wybitą szybą kierowcy ciężko się jeździ.
    > Kumpel zatrzasnął kluczyki w Niemczech i wybicie szyby kierowcy
    > odpadało. Stłukł "trójkącik", zakleił, ale potem i tak każdy patrol po
    > drodze do Polski go zatrzymywał :)

    Bilans zysków i strat.
    Jaka masz daleko do domu, to wybijesz najmniejszą, żeby jak najmniej
    przeszkadzała w jeździe. Jak masz relatywnie blisko, to wybijesz tę,
    która najmniej walnie po kieszeni.

    Ja miałem 150km do domu, w lato, jakoś przeżyłem podróż.

    --
    viktorius