  • 1. Data: 2018-06-21 19:05:44
    Temat: MMC - jaka to karta pam., skoro żadnej nie dołożono?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    samsung j3 2016: 8 GB pamięci wbudowanej, 1.5 RAM. Nie mam żadnej
    dodatkowej, własnej karty pamięci.

    A jednocześnie dostaję takie informacje z telefonu:

    1.

    manager aplikacji (standardowo pokazujący aplikacje zainstalowane,
    uruchomione, etc.) - pokazuje "zakładkę"... karta pamięci (!) i listę
    pewnych aplikacji, a przy każdej okienko: https://i.imgur.com/eszffyR.png

    O co chodzi? Po co te okienka? I w ogóle: skąd "zakładka" o karcie pamięci,
    której przecież nie ma? (a może to inf. o potencjalnej mozliwości
    przeniesienia tych własnie app, gdy kartę zainstaluję?)

    2.

    dobra app SD Insight taką daje mi informację:

    a/ https://i.imgur.com/B6hXkvH.png - i ok, to chyba oznacza, że
    faktycznie, nie ma żadnej karty SD

    b/ ale co pokazuje tutaj? --> https://i.imgur.com/mI34i2Y.png - MMC
    card.... 7.8 GB... prawie to, co deklaruje opis tel (8 GB pamięci
    wbudowanej).

    Czy własnie ta deklarowana pamięć 8 GB jest umieszczona jako flashowa MMC?

  • 2. Data: 2018-06-21 21:32:56
    Temat: Re: MMC - jaka to karta pam., skoro żadnej nie dołożono?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.06.2018 o 19:05, 1634Racine pisze:
> [...]
    > wbudowanej).
    >
    > Czy własnie ta deklarowana pamięć 8 GB  jest umieszczona jako flashowa MMC?

    Tak
    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-06-21 21:58:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Czarek w news:5b2bfd89$0$684$65785112@news.neostrada.pl
    > Tak

    jasne; i, jak w specyfikacji namalowali - 4 giga jest dla uzytkowania.

    ale nadal aktualne pytanie: o czym mowi ta karta -->
    https://i.imgur.com/eszffyR.png - co oznaczaja (do czego / dlaczego / po co)
    te okienka do zaklikania? I po co w ogole ta karta jako "karta pamieci"
    skoro zadnej karty dolozonej nie ma?

  • 4. Data: 2018-06-21 23:20:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-21 o 21:58, 1634Racine pisze:

> [...]
    > co)
    > te okienka do zaklikania? I  po co w ogole ta karta jako "karta pamieci"

    Kretyni wymyślają nazwy a jeszcze więksi kretyni tłumaczą je
    na inne języki. W efekcie jak czytasz że urządzenie ma 4GB pamięci
    to możesz tylko zgadywać czy chodzi o RAM czy może jednak HDD.

    Co do kart pamięci to miałem kiedyś tablet gdzie oprogramowanie
    fabryczne było na pamięci niezapisywalnej, miejsce na pliki
    użytkownika i aktualizacje były na zapisywalnej, do tego
    można było włożyć kartę pamięci i pendrajwa bo urządzenie
    miało normalne USB. W efekcie widziało cztery karty pamięci
    a przynajmniej tak to nazywały niektóre programy. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-06-22 08:01:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2018 19:05:44 +0200, 1634Racine napisał(a):
    > samsung j3 2016: 8 GB pamięci wbudowanej, 1.5 RAM. Nie mam żadnej
    > dodatkowej, własnej karty pamięci.
    >
    > A jednocześnie dostaję takie informacje z telefonu:
    [...]

    Czesto czesc tej wbudowanej pamieci wystepuje pod nazwa "karta
    pamieci", mniej lub bardziej zasadnie.

    J.

  • 6. Data: 2018-06-22 17:37:47
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:1mv6yhkaggdtn.1ekzxj029jtz0$.dlg@40tude.net
    > [...]
    > Czesto czesc tej wbudowanej pamieci wystepuje pod nazwa "karta
    > pamieci", mniej lub bardziej zasadnie.
    > J.

    ok, wiec dociskam:
    dlaczego z wielu apps zainstalowanych, system *samoistnie* wybral sobie *te*
    ,a nie inne (i ze w ogole wybral) i *umiescil* je w osobnej/specjalnej
    "zakladce" dziwacznej, pt. karta pamieci i do tego przy kazdej dal *okienko*
    do zaklikania...? Ewidentnie tych aplikacji - w miare instalacji -
    przybywalo w tej "zakladce" ale nie kazda instalowana spotykal ten zaszczyt.
    dlaczego? w jakim celu to wyroznienie?