  • 1. Data: 2009-11-02 22:44:49
    Temat: MONITOR 14 cali LCD - kolor
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Poszukuje bezskutecznie monitora 14 calowego LCD, wszedzie sa 15nastki , a
    ja chcialbym wlasnie 14. Potrzebny jest mi do wykonania projektora na bazie
    rzutnika do folii , i niestety 15 calowy jest za duzy :-/ Jesli macie
    gdzies w czelusciach piwnic dzialajacy egzemplarz, chetnie kupie.
    Moj adres casio0(małpa)onet.eu .

    st.

  • 2. Data: 2009-11-03 04:31:21
    Temat: Re: MONITOR 14 cali LCD - kolor
    Od: "AlfaVideo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > bazie rzutnika do folii , i niestety 15 calowy jest za duzy :-/ Jesli
    > macie gdzies w czelusciach piwnic dzialajacy egzemplarz, chetnie kupie.

    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=monitor
    +lcd+14

    W chwili szukania wdzialem 2 sztuki.

    AV

  • 3. Data: 2009-11-03 07:35:41
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "AlfaVideo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=monitor
    +lcd+14

    > W chwili szukania wdzialem 2 sztuki.

    ten pierwszy ma 17 cali a nie 14, kontaktowalem sie z gosciem, a ten drugi
    zdecydowanie za drogi :-/

  • 4. Data: 2009-11-03 15:11:53
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    jakbys potrzebowal cz-b to mam dwa 14" calowe sprawne,
    oddam za darmo - rejon okolice Krakowa

    pozdro
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-11-04 11:20:51
    Od: c...@o...eu

    > jakbys potrzebowal cz-b to mam dwa 14" calowe sprawne,
    > oddam za darmo - rejon okolice Krakowa

    dzieki za oferte :) No ale szukam kolorowego