  • 1. Data: 2009-11-03 07:37:01
    Temat: realizacja bramki not (cmos)
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje jedna sztuke bramki NOT w technologii cmos. Niestety w polsce
    takie rzeczy nie sa dostepne a nie bede dawal calego ukladu 14 nozkowego.

    Probuje wiec zrobic cos takiego

    http://www.play-hookey.com/digital/electronics/image
    s/cmos-not.gif

    Moglby ktos zaproponowac jakies dwa tranzystory ktore by sie nadawaly ?

    Najlepiej cos w SMD. Ostatecznie najmniejsze mozliwe przewlekane.

  • 2. Data: 2009-11-03 08:09:12
    Temat: Re: realizacja bramki not (cmos)
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik bagno napisał:
> [...]
    >
    > Moglby ktos zaproponowac jakies dwa tranzystory ktore by sie nadawaly ?
    >
    > Najlepiej cos w SMD. Ostatecznie najmniejsze mozliwe przewlekane.

    Jakie napięcie zasilania ? Może coś z serii single-gate w obudowie SOT235

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2009-11-03 08:21:20
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    >
    > Moglby ktos zaproponowac jakies dwa tranzystory ktore by sie nadawaly ?
    >
    > Najlepiej cos w SMD. Ostatecznie najmniejsze mozliwe przewlekane.

    to nie bedzie dobre?

    http://www.namadero.pl/shop/pokaz_produkt.php?idprod
    =5547

  • 4. Data: 2009-11-03 08:45:03
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:hcop35$e4n$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    s/cmos-not.gif

    > Jakie napięcie zasilania ?

    Najzwyklejsze 5V. Chociaz moze bede probowal zmniejszyc napiecie do 3,3V.

    > Może coś z serii single-gate w obudowie SOT235

    Znalazlem je tylko na TME i przy kazdym SZTUK NA MAGAZYNIE : 0

  • 5. Data: 2009-11-03 08:46:59
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    qlphon pisze:
    > to nie bedzie dobre?
    >
    > http://www.namadero.pl/shop/pokaz_produkt.php?idprod
    =5547

    Sklep Namadero chyba nie działa, to znaczy zamówienia trafiają do /dev/null.

    Ja w każdym razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje zamówienia,
    oczywiście towaru też nie.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2009-11-03 09:00:53
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    s/cmos-not.gif

    > to nie bedzie dobre?
    >
    > http://www.namadero.pl/shop/pokaz_produkt.php?idprod
    =5547

    Nigdzie nie moge tego znalezc. Jak juz to jakis podejrzany sklep o ktorym
    nic nie wiadomo.

  • 7. Data: 2009-11-03 09:27:56
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik bagno napisał:

    > Najzwyklejsze 5V. Chociaz moze bede probowal zmniejszyc napiecie do 3,3V.

    > Znalazlem je tylko na TME i przy kazdym SZTUK NA MAGAZYNIE : 0

    http://www.kamami.pl/index.php?ukey=product&productI
    D=34441

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-11-03 09:56:01
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:hcotmt$is6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > http://www.kamami.pl/index.php?ukey=product&productI
    D=34441

    No faktycznie jest ale przesylka 18 zl przy wartosci ukladu 1 zl. Troche
    niefajnie.

  • 9. Data: 2009-11-03 10:03:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 3 Nov 2009 10:00:53 +0100,
    bagno <w...@o...pl> screamed:

    =5547

    > Nigdzie nie moge tego znalezc. Jak juz to jakis podejrzany sklep o ktorym
    > nic nie wiadomo.

    Wiem, że to armata na wróble, ale może ATtiny13?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 11:03:31 user up 12245 days, 22:58, 1 user, load average: 0.81, 0.95, 0.68 ]

    Every program is either trivial or it contains at least one bug.

  • 10. Data: 2009-11-03 10:21:18
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-03 11:03:52 +0100, "Artur M. Piwko"

    a czas propagacji w armacie? ;)))

    --
    DJ