  • 11. Data: 2015-05-28 20:01:40
    Temat: Re: MP3 przez USB do radia bez USB
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 19:10, Myjk pisze:
    > Thu, 28 May 2015 18:12:29 +0200, ToMasz

    > To zdecydowanie lepszy plan niż transmiter.
    > Ale nie wszędzie się da taki myk wykonać.

    Dlaczego?

    W najgorszym razie mechaniczny selektor wejść wrzucony do radia przed
    końcówką mocy albo przedwzmacniaczem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2015-05-29 09:27:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 May 2015 20:01:40 +0200, Adam

    > Dlaczego?

    Dobrze, nie wszędzie da się to ŁATWO wykonać.

    Dla przykładu w M6 GG/GY w polifcie trzeba raptem aktywować port zmieniarki
    robiąc lut na płycie głównej radia, a potem jest kwestia podłączenia 3
    odpowiednich pinów w porcie zmieniarki. Ale nadal trzeba rozebrać prawie
    "pół" samochodu. Dla odmiany przed liftem się nie da tak "łatwo" i trzeba
    jakąś rzeźbę odprawiać z dorabianiem płytek ze sterowaniem albo właśnie
    szukać połączeń. Nie wszyscy to potrafią, nie wszyscy chcą się w tym
    babrać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2015-05-29 18:28:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-28 o 13:24, LEPEK pisze:
    > jakość dźwięku mi wystarcza, natomiast jakość wykonania i obsługi
    > transmitera była słaba (coś takiego:
    > http://proline.pl/?p=TRANSMITER+NSF-322).

    Mam coś, co wygląda jak to na obrazku. Jakość jest poniżej wszelkiej
    krytyki. Pierwszy egzemplarz być jeszcze gorszy. Używam tego z
    obrzydzeniem, gdy już nie ma innego wyjścia.

    Być może inne wykonanie byłoby ok, bo pomysł jest bardzo dobry. Niestety
    nie ma jak tego przetestować w sklepie.

    --
    MN