  • 1. Data: 2017-02-06 22:23:31
    Temat: Ma ktos tutaj S7/S7 Edge? Problem z glosnoscia
    Od: atm <...@v...pl>

    Stockowy ROM w najnowszej niebrandowanej wersji (S7). Podczas rozmowy
    guzikami glosnosci na obudowie zmniejszam glosnosc rozmowcy w sluchawce.
    Suwak schodzi do pewnego poziomu ale ponizej ok 1/5 nie chce zejsc.
    Dzwiek w sluchawce jak dla mnie jest wciaz zbyt glosny.
    Przesuwanie slidera łapką na ekranie zamiast guzikami na obudowie nie
    przynosi rezultatu - suwak wciaz nie chce zejsc do skrajnej lewej
    pozycji. U Was tez tak jest?

  • 2. Data: 2017-02-07 06:31:26
    Temat: Re: Ma ktos tutaj S7/S7 Edge? Problem z glosnoscia
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 22:23, atm pisze:
> [...]
    > guzikami glosnosci na obudowie zmniejszam glosnosc rozmowcy w sluchawce.
    > Suwak schodzi do pewnego poziomu ale ponizej ok 1/5 nie chce zejsc.

    Tak samo na S7 edge.

    Pozdrówka
    KOMTUR

  • 3. Data: 2017-02-07 11:36:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 07.02.2017 06:31, KOMTUR wrote:

    > Tak samo na S7 edge.

    Dzieki za info; czasem ręce opadają gdy spotka się tego typu niedoróbki.
    Czujnik oświetlenia (a właściwie jego oprogramowanie) woła o pomstę
    przynajmniej od S2, do tej pory nic w tej kwestii nie zmienili.

  • 4. Data: 2017-02-07 16:35:54
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/6/2017 4:23 PM, atm wrote:
> [...]
    > Przesuwanie slidera łapką na ekranie zamiast guzikami na obudowie nie
    > przynosi rezultatu - suwak wciaz nie chce zejsc do skrajnej lewej

    nie masz przypadkiem zainstalowanej appy, ktora nagrywa rozmowy
    telefoniczne? z tego powodu podobne cyrki byly na S7 Edge mojej
    znajomej. na moim S6 i na od czasu do czasu uzywanym S7 nic takiego sie
    nie dzieje. <rs>

  • 5. Data: 2017-02-07 16:51:17
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > telefoniczne? z tego powodu podobne cyrki byly na S7 Edge mojej
    > znajomej. na moim S6 i na od czasu do czasu uzywanym S7 nic takiego sie

    Dzieki za sugestie. Przez chwile mialem zainstalowana ACR ale nawet jej
    nie uruchomilem po zainstalowaniu, teraz jest skasowana. Niepozadany
    efekt nieststy pozostal. Zwroce jednak na to uwage w przypadku innych
    aplikacji.

  • 6. Data: 2017-02-08 15:36:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak samo na S7 edge.

    Przy okazji chcialbym Cie zapytac o skaner odciskow. Korzystasz z niego?
    Czy zawsze za pierwszym razem odblokowuje Twoje urzadzenie?
    W moim S7 jest tak, ze przy uruchomieniu np po 20min zdarza sie, ze przy
    wcisnieciu i przytrzymaniu home nie zawsze odblokuje, za to kazde
    kolejne po tym uruchomieniu i wylaczeniu rozpoznaje bez problemu.
    Wyglada to tak, jakby telefon usypial proces odpowiedzialny za
    rozpoznawanie odciskow i zanim sie obudzi system wyrzuci błąd.
    Dobrze rozpoznaje rowniez w systuacji gdy wcisne home, zdejme na ulamek
    sekundy palec i lekko przyloze.

  • 7. Data: 2017-02-08 20:20:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 07.02.2017 16:35, rs wrote:

> [...]
    > telefoniczne? z tego powodu podobne cyrki byly na S7 Edge mojej
    > znajomej. na moim S6 i na od czasu do czasu uzywanym S7 nic takiego sie

    Poświęciłem się, telefon świeżo po hard resecie. Niestety nadal nie da
    się zejść suwakiem głośności rozmówcy do skrajnej lewej krawędzi.
    Ehhh XXIw, dobrze że można dzwonić.