  • 91. Data: 2012-06-21 22:40:17
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    W dniu 2012-06-21 20:41, Tom01 pisze:
    > Apple Macbook Pro to powód do oplucia monitora a TAKI SAM technicznie
    > DELL Latitude już zapewnie nie. Mam rację?

    Każde dziadostwo jak będzie dziadostwem tak nazwę, każdą cechę, którą
    należy pochwalić, pochwalę. Co fajnego jest w apple napisałem.

    > Wie Pan co to jest fanatyzm?

    Wiem, że w usenecie nie używa się formy pan.
    Przem

  • 92. Data: 2012-06-21 22:42:38
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    W dniu 2012-06-21 20:28, Tom01 pisze:
    > Tak jak to ujałem - wszystko. Ale nie kontynuujmy, jak mówiłem niemam
    > pochoty na flame.

    No to ja powiem, że wszystko to prawda. Taka sama argumentacja.
    Nie rozumiem czemu wymiana argumentów ma się stać flejmem, ale jak sobie
    nie życzysz dyskusji, to Cię nie zmuszę.
    Miałeś okazję zmiażdżyć mnie argumentami.
    Przem

  • 93. Data: 2012-06-21 23:35:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 22:29:25 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

    >wyjątek nie tworzy reguły.

    wyjatek powiadasz. to masz drugi:
    to twoje:
    "BTW dla przykładu w świecie maca nie możesz na komórkę czy ipoda (nie
    wiem jak w kompie) wgrać po prosty mp3 i posłuchać. Musisz to zrobić
    itunem i podzielić się z apple swoimi utworami. A jak masz wersje
    niegrzeczne, to np. apple może Ci je podmienić na wersje ocenzurowane.
    A co. Nie będziesz sobie uszu kaleczył.I to nie jaja, a fakt."

    wyjatkowa bzdura nr. 2. wystarsza male zmiany w Itunes preferences
    sharing i advanced i apple nie widzi nic czego sluchasz, za to moze
    widziec kazdy kto jest w twojej lokalnej sieci. a jak masz fobie na
    punkcie itunes to mozesz zainstalowac jego zamienniki jak np. floola,
    songbird, senuti i wiele innych, ale pewnie o nich to nawet nie
    slyszales, co oczywisnie nie przeszkadza ci to bredni opowiadac.

    >odnieś się, to pogadamy.

    odnioslem sie wyzej. czym teraz bedziesz tlumaczyc swoja niewiedze?

    >nic mi do tego, sam decydujesz.
    >Przem

    ok. zrobilem dla ciebie wyjatek potwierdzajacy regule. <rs>

  • 94. Data: 2012-06-21 23:49:01
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.06.2012 22:33, Przemek pisze:
    > to radzę otworzyć oczy:

    A ja radzę pisac rzeczy sprawdzone, nie powielać czyjeś, a już na pewno
    nie takie jak Kasperskiego, gdzie komuś zależy na przedstawieniu
    sytuacji w sposób korzystny dla siebie. Przecież ewidentnie widać że nie
    pracuje Pan na Macu, więc zwyczajnie nie ma Pan pojecia o czym pisze.

    > Jest dokładnie odwrotnie, każdy windziarz wie, że może załapać syfa,
    > applowiec nie wierzy i się potem dziwi:

    I ta wiara czyni, że sprzet chodzi *latami*, normalnie użytkowany, tak
    samo jak windziany, ale nie ma na nim żadnych wirusów?

    > Jeszcze coś na temat wirusów na maca?

    Widzę że nie tylko na temat Maca ale systemów unixowych też nie ma Pan
    pojęcia. Przecież jeśli nawet cokolwiek by się niepożądanego działo, w
    domyśle wirus, backdoor, sspyware, to jego aktywność widać z kilometra.
    W przeciwwieństwie do Windows gdzie coś ukryć jest bardzo łatwo.

    Mogę odpalić zdalną konsolę na jednej ze swoich maszyn. Może Pan robić
    co tylko żywnie się Panu będzie podobało. Jeśli uda się Panu go
    zainfekować stawiam skrzynkę piwa. Jeśli nie to Pan mi. Zakład stoi?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 95. Data: 2012-06-21 23:51:28
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.06.2012 22:37, Przemek pisze:
    > Dzisiaj apple wyprodukowało notebooka bez gniazdka ethernetu. I będę się
    > pukał w głowę, co nie zmienia faktu, ze być może za 5 lat to nie będzie
    > takie dziwne. Dzisiaj jest.

    Tablety od kilku lat nie mają gniazdka ethernetu, co nie przeszkadza im
    być świetnym narzędziem właśnie do korzystania z usług sieciowych.
    Urządzenia przenośne od dawna mają coraz więcej rzeczy bezprzewodowych.
    Nawet gniazdko zasilania w Macbookach Pro sprawia takie wrażenie.
    Ciekawym tylko czy Pan je widział i wie o czym piszę? :)

  • 96. Data: 2012-06-21 23:54:43
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.06.2012 22:40, Przemek pisze:
    > Każde dziadostwo jak będzie dziadostwem tak nazwę, każdą cechę, którą
    > należy pochwalić, pochwalę. Co fajnego jest w apple napisałem.

    DELL Latitude, serii E to dziadostwo?

    > Wiem, że w usenecie nie używa się formy pan.

    A ja wiem że w języku polskim mamy więcej form zwracania się do osób niż
    bezmyślna kalka z angielskiego "you", które ma znacznie szerszy zakres
    znaczeniowy niż nasze "ty". I wiem również że zasady polskiej pisowni i
    wyrażania się mają wyższy piorytet niż zasady usenetowe.

  • 97. Data: 2012-06-22 00:03:28
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > gdzies dzwoni, ale nie wiesz gdzie.
    > nie wiem czy ktos ci placi, za rozpowszechnianie bzdur i urban
    > legends, ale ze swojego zadania wywiazujesz sie wspaniale. mam
    > nadzieje, ze zaplata, za twoja ciezka prace, jest warta zszarganej
    > reputacji na grupie. <rs>

    no, ale gdzie on sie myli? Apple powoli lata dziury? ile czasu im
    zajelo zalatanie ostatniej dziury w javie (tj. kiedy poprawka weszla
    do ichniejszych updatow)? 3 miechy po tym jak Oracle ja udostepnilo?
    rzeczywiscie, "szybko"
    kiedy wprowadzilo takei "gadzety" jak dep i aslr? czy macosx nie jest
    pierwszym systemem ktory pada na hackfestivalach?

  • 98. Data: 2012-06-22 00:14:26
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > DELL Latitude, serii E to dziadostwo?

    tak. przynajmniej e6420- kiepska klawiatura, beznadziejny trackpoint
    (a w zasadzie: beznadziejne sa jego przyciski), plastikowa czesc pod
    nadgarstakami uginajaca sie pod naciskiem, raczej przecietna jakosc
    zlozenia... wystarczy?

  • 99. Data: 2012-06-22 00:15:55
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.06.2012 22:42, Przemek pisze:
    > Miałeś okazję zmiażdżyć mnie argumentami.

    Już to ktoś zrobił.

    Napisał Pan o wiatrakach w Macbookach Pro i
    nawet nie potrafił przyznać się do niewiedzy. Jak dziecko. Czyli kłamstwo.

    Napisał Pan o wirusach i przytacza "dowody" w postaci linków do firm
    sprzedających oprogramowanie aktywirusowe. Manipulacja.

    Napisał Pan o brakach w funkcjonalności BT. BT działa zgodnie z
    założeniami twórców BT. A kopiowanie danych, np muzyki na urządzenia
    przenośne jest rozwiązane najlepiej jak tylko się da. Przez
    bezprzewodową synchronizacją i/lub przez chmurę. Kłamstwo.

    Napisał Pan o braku możliwości wymiany danych z innymi systemami.
    Możliwości komunimacyjne z innymi systemami są o wiele wilększe niz w
    Windows. Więcej obsługiwanych systemów plikowych, w zasadzie wszystkie
    możliwe, więcej protokołów sieciowych i usług, więcej odczytywanych
    formatów, w zasadzie możliwe jest podejrzenie niemal każdego rodzaju
    pliku bez instalacji czegokolwiek dodatkowego. Kłamstwo.

    Napisał Pan o zdaniu się na łaskę sklepu Apple. Oprogramowanie może Pan
    braż z tych samych źródeł do windowsowe. Kłamstwo.

    Podał Pan linki do fanatyka prowadzącego blog antyapplowy. Manipulacja.

    Napisał Pan że projekty Apple są sklejone z cudzych klocków. Dla Apple
    sprzet produkuje w całości Foconn. Kłamstwo.

    Napisał Pan że cena/jakość/parametry odpadają w przedbiegach. Dokładnie
    takie same mają odpowiedniki innych firm uznanych za dobre, np
    wspomniany kilkukrotnie DELL. Kłamstwo.

    Napisał Pan że świat Apple jest totalnie zamknięty. Kłamstwo.

    Ot i cała argumentacja.

  • 100. Data: 2012-06-22 00:17:14
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 00:03, Szymon von Ulezalka pisze:
    > czy macosx nie jest
    > pierwszym systemem ktory pada na hackfestivalach?

    Przecież to jest wyzwanie i nobilitacja zhakować OSX. :)