  • 11. Data: 2012-05-08 16:50:40
    Temat: Re: Mada in China
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w
    W dniu 2012-05-08 12:32, Papkin pisze:

    >Ale informacja o tym powinna być podana na tacy klientowi. A pewnie,
    >jak to w chińskich wyrobach bywa, nawet słowa na ten temat nie ma.

    Ale Tata nie podal co na tych swiatelkach napisane.
    "samochodowe do jazdy dziennej", czy moze cos innego.

    J.

  • 12. Data: 2012-05-08 17:36:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-08 16:50, J.F pisze:

    > Ale Tata nie podal co na tych swiatelkach napisane.
    > "samochodowe do jazdy dziennej", czy moze cos innego.

    Mi wystarczy, że miałem w rękach kilka takich zestawów. Skutecznie się
    wyleczyłem z wydania 70-100zł na DRLe.
    Opisy po chińsku, zaklejone małą naklejką z opisem w języku polskim. Sam
    opis rodem z translatora google.

    Jeśli kupować, to koniecznie coś firmowego - Philips, Osram, Hella.
    Takie będą jakoś sensownie świecić i przeżyją "ciut więcej" niż jeden
    deszczowy dzień.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2012-05-09 14:43:00
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Ale Tata nie podal co na tych swiatelkach napisane. "samochodowe do jazdy
    dziennej", czy moze cos innego.

    Dzisiaj rozejrzałem się dokładniej. Są 4 rodzaje świateł do jazdy
    dziennej, LED'y w jednym rzędzie i w dwóch rzędach, krótsze i dłuższe.
    Przednie szybki są plastykowe i na ŻADNEJ nie ma oznaczeń homologacji.
    Na blistrze z tyłu jest rysunek samochodu widocznego z przodu z
    zaznaczonymi wymiarowaniami mocowania. Producent "Power Tiger", napis
    "LED Day Light" + rysunek samochodu osobowego z tymi świecącymi
    światłami. Informacje w języku angielskim. Są to typowe światła do jazdy
    dziennej, ale bez homologacji na terenie UE.

    Z poważaniem
    MJ

  • 14. Data: 2012-05-10 17:56:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/05/2012 13:43, Tata wrote:

> [...]
    > światłami. Informacje w języku angielskim. Są to typowe światła do jazdy
    > dziennej, ale bez homologacji na terenie UE.

    Może mają jakiś mały dopisek? Coś jak żarówki H4 100w. "For off-road use
    only", a że założysz je stobie do cińkacza zamiast land rovera w polu,
    to już nie wina sprzedawcy..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil