  • 11. Data: 2007-08-02 17:52:36
    Temat: Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Apel pisze:

> [...]
    > kopie na północ od Tarnowskich Gór (ostatnie miasto na Śląsku) a więc
    > Częstochowa, mimo iż nie na Śląsku jest w naszych zainteresowaniach.
    >
    > Do tego mamy możliwość już teraz być tam inaczej (niekoniecznie po TKT) więc
    > jest o czym rozmawiać, zwłaszcza w kontekście wielkich pasm, jakie
    > operatorzy IPTV z powodzeniem wpychają w naszą sieć Metro Ethernet i
    > rozsyłają po różnych zakątkach Śląska i Zagłębia.
    >
    > Takie dalekie projekty prowadzi u nas człowiek, mający na imie Wili ("Uwe i
    > Wili w jednej stali wili"), co jeszcze bardziej podkreśla naszą śląskość :-)

    podeślij tego Wili-ego do nas :)
    pogadamy. może będzie więcej chętnych w Częstochowie.
    biuro @ trustnet . pl

    Wojtek

  • 12. Data: 2007-08-03 07:30:20
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    A tak wogóle to coś cienko w tej częstochowie kombinujecie.
    Ja mam STM-1 które leci trasą właśnie gdzieś przez okolice częstochowy.
    Wiem ze napewno jest punkt pośredni w Radomsku. Kabel jest Pionierowy,
    wisi pod linią WN. Po drodze jest napewno sporo stacji "przesiadkowych"
    gdzie są przełącznice, a jak są to można się do nich dopiąć.
    Kabel nie jest idealny, to znaczy zdażyło się ze wichura go załatwiła, ale
    pozatem całkiem ok.

    Marcin

  • 13. Data: 2007-08-03 08:00:22
    Od: "Maar" <m...@n...spam.plusnet.pl>

    Użytkownik "crazy bejbi"

    No na pewno byloby dobrze bo i ceny 3s sa dobre...

    > podeślij tego Wili-ego do nas :)
    > pogadamy. może będzie więcej chętnych w Częstochowie.
    > biuro @ trustnet . pl

    Skoro zebraloby sie Was kilku to moze warto zrobic walne zgromadzenie i
    pojsc wspolnie po oferte do Exatela?:)
    Swoja droga ta Czestochowa naprawde jest taka feralna w TKT?
    Kurcze bo ja nie widze problemow z ich szkieletem no ale w Czestochowie nic
    nie mamy:).

    Pozdrawiam
    Marek

  • 14. Data: 2007-08-03 08:16:40
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Wiem ze napewno jest punkt pośredni w Radomsku. Kabel jest Pionierowy,
    > wisi pod linią WN.

    Zróbmy tak:
    - Marcin wpakuje się w samochód i pojedzie na północ,
    - koledzy w Częstochowie też wsiądą i pojadą na południe,
    - spotkacie się u nas, na Chorzowskiej 50 w Gliwicach i na miejcu pogadamy
    jak uszyc z tego co jest (a jest) jakieś rozwiazanie pewne i przyszłościowe.

    Zapraszam. Dogadajmy szczegóły spotkania mailem.

    W.

  • 15. Data: 2007-08-03 16:46:24
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Skoro zebraloby sie Was kilku to moze warto zrobic walne zgromadzenie i
    > pojsc wspolnie po oferte do Exatela?:)

    Exatel podlacza po radiu, 3S po swietle. Gdybym mial wybierac - wybralbym
    swiatlo.

  • 16. Data: 2007-08-03 18:05:24
    Od: "Bartek Serda" <bartek(z uk na pl)@hfm.uk>

    ttt wrote:

    > Exatel podlacza po radiu, 3S po swietle. Gdybym mial wybierac -
    > wybralbym swiatlo.

    Jesli chodzi o Exatel, to nie jest tak do konca. W Czestochowie Ex
    (posrednio) moze zestawic wlokno pod drzwi ale cena atrakcyjna bedzie raczej
    dla >50Mbps. Kalkulowalem ostatnio inwestycje pod STM1 i bylo calkiem
    znosnie ;)
    Pozdrawiam,
    Bartek Serda

  • 17. Data: 2007-08-03 18:29:20
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin Kuczera pisze:
    > A tak wogóle to coś cienko w tej częstochowie kombinujecie.
    > Ja mam STM-1 które leci trasą właśnie gdzieś przez okolice częstochowy.
    > Wiem ze napewno jest punkt pośredni w Radomsku. Kabel jest Pionierowy,

    próbowałeś się dogadać z częstochowskimi "specami" od sieci ?
    ja próbowałem. Dwa razy. Najpierw mi nie wierzyli, że mam coś takiego
    jak ASN. A potem czekałem dwa miesiące na ofertę. Oczywiście o łączu w
    bgp nie ma mowy. Bo nie!. Parę firm ma łącza z PCz ale lecą po AS-ie
    naukowym a nie komercyjnym.

    Wojtek

  • 18. Data: 2007-08-03 18:30:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Bartek Serda pisze:

    > Jesli chodzi o Exatel, to nie jest tak do konca. W Czestochowie Ex
    > (posrednio) moze zestawic wlokno pod drzwi ale cena atrakcyjna bedzie
    > raczej dla >50Mbps. Kalkulowalem ostatnio inwestycje pod STM1 i bylo

    kurcze - Panie Bartku - serio ? o tym mi Pan nie mówił ostatnio ;)
    Musimy porozmawiać, jak Pan wróci z urlopu.

    Wojtek

  • 19. Data: 2007-08-03 18:40:48
    Od: "Bartek Serda" <bartek(z uk na pl)@hfm.uk>

    crazy bejbi wrote:
    > kurcze - Panie Bartku - serio ? o tym mi Pan nie mówił ostatnio ;)
    > Musimy porozmawiać, jak Pan wróci z urlopu.

    Kwestia wolumenu, rozmawialiśmy o ciut mniejszym... poza tym wszystko sie
    dynamicznie zmienia ;)
    Pzdr, Bartek

  • 20. Data: 2007-08-03 18:54:28
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Bartek Serda pisze:

    > Kwestia wolumenu, rozmawialiśmy o ciut mniejszym... poza tym wszystko
    > sie dynamicznie zmienia ;)

    po 20-tym ma Pan telefon ode mnie :)

    Wojtek