  • 1. Data: 2010-02-13 18:56:14
    Temat: Magistrala CAN - rozgałęzienia?
    Od: gnz <g...@g...com>

    Witam!

    W najbliższym czasie będę musiał połączyć kilka urządzeń magistralą
    CAN. Dotychczas nie miałem styczności z tą magistralą, natomiast w
    internecie nie udało mi się znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi na
    pytanie:

    W jaki sposób łączyć kilka linii magistrali CAN w gwiazdę? Mam do
    połączenia kilka linii magistralnych w jednym centralnym punkcie - jak
    powinno wyglądać urządzenie, które zapewni sprawne połączenie
    magistral? W internecie znalazłem tylko bardzo ogólny schemat blokowy,
    lub gotowe urządzenia realizujące taką funkcję. Proszę o informację
    jak najlepiej wykonać takie urządzenie.

    gnz