  • 1. Data: 2010-02-11 12:06:21
    Temat: linia telefoniczna i dtmf
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    chcialbym podlaczyc jakies urzadzenie pod linie telefoniczna i nim
    jakos zasterowac:

    1 identyfikacja clip - przed odbiorem polaczenia (kto moze)
    2 idendyfikacja kodem - jezeli brak clip to dtmfem kod/kody

    kody, clipy siedza sobie wewnatrz lub na karcie flash (data flash) lub
    po kabelku z komputera lub wkladamy flash i naciskamy guzik i
    zaczytujemy nowa liste...itp.

    3. po poprawnej identyfikacji sterujemy urzadzeniem via dtmf, jakies
    kody/piski potwierdzania (wykonania polecenia) bez syntezy glosu.

    Jestem swiezy w temacie, wiec moze mnie naprowadzicie na jakies gotowe
    projekty do nauki (aby zglebic temat).

    I drugi blisko: interfejs telefoniczny dla audio do wyprowadzenia
    dzieku do komputera lub innego urzadzenia co potrzebuje audio (na
    jakims tam poziomie)

    --
    ThinkXtra