  • 1. Data: 2010-02-11 10:10:02
    Temat: at89c52 - jaki kwarc
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam.
    Na chwile obecna do at89c52 mam kwarc 11,0592.
    Mam jednak problem z szyna i2c, chce potestowac i zmniejszyc predkosc
    taktowania, (może cos pomoze)
    Jaka niższa wartosc kwarcu można wstawić?
    Ona jest dowolna?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-11 10:41:35
    Temat: Re: at89c52 - jaki kwarc
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bdronka" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taktowania, (może cos pomoze)
    > Jaka niższa wartosc kwarcu można wstawić?

    Witam,
    w myśl tego zdania "Fully Static Operation: 0 Hz to 24 MHz" to dowolna z
    tego zakresu, ale 11.0952 podyktowana jest stopą błędu uarta (seriala).

    http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/do
    c0313.pdf

    Pozdr.
    Gejzero

  • 3. Data: 2010-02-11 11:15:27
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > taktowania, (może cos pomoze)
    > Jaka niższa wartosc kwarcu można wstawić?

    Jeśli nie używasz UARTa to dowolna ;)...

    Konop