  • 11. Data: 2009-01-05 16:08:42
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-05 16:23, Użytkownik Marcin napisał:

    > Ale pizzę wszyscy chcą mieć jak najtaniej. Ciekawe co powiedzielibyście,
    > gdyby Wasza pizzernia przysłała ulotkę: " w trosce o naszych pracowników
    > kupiliśmy im pojazdy z podgrzewanymi siedzeniami oraz z pełnym pakietem
    > bezpieczeństwa. Kosztowało nas to mnóstwo kasy, więc od dziś pizza nie
    > kosztuje 30 PLN a 70 PLN. Dziękujemy za wyrozumiałość".

    U mnie nie kosztuje do 30pln a wożą samochodami.
    Jak spadnie 10cm śniegu to takim skuterkiem sobie można
    co najwyżej po parkingu piruety robić a nie wyjechać na miasto.

    > Wszyscy gonią za kasą, więc ... Skoro goście na skuterkach chcą jeździć to
    > ich sprawa. Gdyby mieli jaja, to postawiliby się wszyscy właścicielowi i
    > może ten coś wymyśliłby. A tak? Są dymani.

    Kiedy najczęściej to wożą dzieciaki dla których to pierwsza praca lub
    studenci którzy sobie dorabiają. Oni nie mają wielkiego wyboru.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-01-05 16:21:05
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    > powaznie pytam i nie pierdole.
    > Jak górnik nie bedzie miał ochoty pracowac w ciemnościach - moze zmienić
    > zawód.
    > Jak dostawca pizzy jeżdzący na skuterku nie chce jeździć zimą - niech
    > weźmie urlop/zmieni prace
    > Nie bardzo rozumiem. Przecież to nie są służbowe skuterki a prywatne.
    > Nikt nikogo nie zmusza do jazdy. Chcesz - będziesz jeździł, nie chce
    > nie bedziesz jeździł. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi...
    > Jak facet ktory wozi swinie bedzie narzekał na smród - ma dostać maske
    > przeciwgazową? Moze zmienić prace ..

    Piszesz, że skuterkiem po sniegu jeździłeś. Pewnie. Ja też kiedyś, dla zabawy, w
    lesie, na odludnej ścieżce. Pojeździj po ulicy, na tempo, bo musisz dowieźć
    gorącą pizdę. Wiec dla mnie tu pierdolisz po raz pierwszy:-) Drugi raz: kto
    pracuje jako dostawca pizzy? Jak sądzisz? Ktoś, kto jest marnie wykształcony,
    nie umie w życiu nic innego robić, ma 2 lewe ręce, zero pomysłów na życie, lub
    jest studentem, dorabia sobie do studiów i wybrał proste zajęcie, by nie
    obarczać mózgu bardziej niż to konieczne. Teraz zastanów się - komu sugerujesz
    zmianę pracy i na jaką? Pomyślałeś?

    --
    McGregor

  • 13. Data: 2009-01-05 16:43:23
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> wrote:

    >powaznie pytam i nie pierdole.

    Skoro tak to podpowiem kierujac sie Twoja logika: moze zamknac w pizdu
    pizzerie i zatrudnic sie bezstresowo gdziekolwiek, jesli nie potrafi
    tego robic sensownie. Wszak nikt nikogo nie zmusza do prowadzenia
    byznesu a w szczegolnosci do rzniecia pracownikow na czym popadnie,
    nawet cokolwiek przeciwnie.
    U nas na wsi juz od dawna takich widokow jakos nie kojarze, rozwoza
    firmowymi autkami mniejszymi lub wiekszymi, ktoras firma zafundowala
    jakies male quady ale tez w zimie ich jakos nie spotkalem.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2009-01-05 18:05:18
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > Kiedy najczęściej to wożą dzieciaki dla których to pierwsza praca lub
    > studenci którzy sobie dorabiają. Oni nie mają wielkiego wyboru.

    No popatrz ... Obrońcy ucieśnionych się znaleźli ... Pewnie gdybyś im
    wrzucił ten problem to kazaliby Ci spier***ać bo muszą pizzę na czas
    dowieźć. I nie zrozumieliby o co Ci chodzi.

    Nie mają wyboru? Moja pierwsza praca nie była związana z dymaniem mnie.
    Podczas dorabiania sobie na studiach również nikt nie żądał ode mnie rzeczy
    dziwnych. Zażądałby - to zmieniłbym pracodawcę. I koniec. A oni na dodatek
    mogą solidarnie się zbuntować. Jeśłi mają jaja.

    I na koniec - a może Ci goście lubie jeździć zimą na skuterkach? Tak jak
    niektórzy lubie jeździć na motocyklu w deszczu? Albo 200 km/h w mieście?

  • 15. Data: 2009-01-05 18:09:10
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał

    > ps. a co do szefów przymuszających kogoś do jazdy - kolego - czy Oni mają
    > bat nat sobą i torturami ktoś ich zmysza do jazdy? Pracują tam i tyle. Jak
    > warunki pogodowe im przeszkadzają mogą znaleźć prace w supermakrecie przy
    > kasie... niestety takie jest życie.

    A o działach BHP w firmach słyszałeś? Po kiego takie jednostki?

    Wojtek

  • 16. Data: 2009-01-05 18:09:36
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chłopie, przeczytaj jeszcze raz uważnie to co sam napisałeś. Jeśli
    > stwierdzisz, że nie pierdolisz to postawię Ci flaszkę. Według mnie po
    > prostu pierdolisz. I to takie bzdury, że nie wiem czy walisz w chuja czy
    > na poważnie...

    ROTFL
    Pięknie napisane........

    Wojtek

  • 17. Data: 2009-01-05 18:12:03
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-05 19:05, Użytkownik Marcin napisał:

    > I na koniec - a może Ci goście lubie jeździć zimą na skuterkach? Tak jak
    > niektórzy lubie jeździć na motocyklu w deszczu? Albo 200 km/h w mieście?

    Jakbyś mniej nerwowo reagował to dostrzegł byś "wożą samochodami".
    :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-01-05 19:06:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Z drugiej strony postaw sie na miejscu wlasciciela takiej
    > pizzerii - co na Jego miejscu bys zrobil?! Tak powaznie pytam.

    Nie wpadlbym na pomysl, zeby dla tych kilku zlotych polamac tych
    chlopakow. I to bez uderzania w gorne tony.
    Cos o tym wiem - rodziciel prowadzi rodzinna firme od prawie 30-stu
    lat. Gwarantuje Ci, ze nie wpadlby na pomysl posylania pracownikow do
    pracy przy takim ryzyku tylko dlatego, ze musi zarobic 'dniowke'. Ale
    to kwestia podejscia. Twoje jest co najmniej dziwne.

    Sebastian S.

  • 19. Data: 2009-01-05 19:37:02
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Jak górnik nie bedzie miał ochoty pracowac w ciemnościach - moze zmienić
    > zawód.
    > Jak dostawca pizzy jeżdzący na skuterku nie chce jeździć zimą - niech
    > weźmie urlop/zmieni prace

    Masz jakies konkretne propozycje? Czy tak pieprzsz, jak w telewizorze?

  • 20. Data: 2009-01-05 20:05:39
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > Masz jakies konkretne propozycje? Czy tak pieprzsz, jak w telewizorze?

    Ale co ma zaproponować? Ma tym "biednym, ciemiężonym" prace znaleźć inną? Ma
    ich po głowie pogłaskać? A może po główce?

    A może im jest dobrze w tej "robocie"?