  • 11. Data: 2017-11-22 22:40:26
    Temat: Re: Mala, dyskretna kamera
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 listopada 2017 15:50:58 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Wifi w kamerze samochodowej to kant d... potłuc. Bo żeby z tego
    > korzystać, to trzeba być w aucie (choćby po to, żeby włączyć kamerę). A
    > tedy szybciej się kopiuje kabelkiem podpiętym do kamerki (zwykle ten sam
    > do zasilania i kopiowania). W dodatku przez takie Wifi skopiuje się
    > wyłącznie do telefonu (na kompa nie ma apilkacji), więc potem i tak
    > trzeba kopiować z telefonu.
    > Ideałem byłaby kamera, która miałaby nagrywanie nie na kartę, ale na
    > pendriva. I zabierasz go ze sobą z samochodu... Najwygodniejsza opcja.
    > Ale takich chyba nie ma.

    A Kaczyński, Tusk czy inna UE zakazała wyjmowanie kart z kamery i wsadzanie do kompa/
    ;))

  • 12. Data: 2017-11-23 10:35:58
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ps.com...

> [...]
    > Ale takich chyba nie ma.

    A Kaczyński, Tusk czy inna UE zakazała wyjmowanie kart z kamery i wsadzanie

    nikt nie broni, ale zgodzę się, że zdecydowanie łatwiej wyjąć pendrive niż
    kartę.
    I trudniej go zgubić w tzw międzyczasie;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2017-11-23 11:57:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-22 o 15:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale trzeba miec kabelek. Kabelek sie ma, ale oczywiscie sie gdzies
    > zapodzial.
    > Kabelek mozna byle jaki ... ale trzeba z laptopem zejsc do telefonu.
    > Bo OTG do telefonu to juz nie byle jaki :-)

    > karta praktycznie tak samo uzyteczna, mozesz zabrac i skopiowac.
    > oczywiscie trzeba miec czytnik, ale to zaden problem, poza tym, ze
    > oczywiscie moze sie zagubic razem z kabelkiem :-)
    >
    > Za to opcja telefonu/ekranu moze sie przydac gdzies w trasie, jak trzeba
    > bedzie pokazac jak to bylo.
    >
    > J.

    Kabelek zawsze mam w aucie, nie ma problemu.
    Teoretycznie mogę wyjmować kartę, ale to mikroSD - małe gówienko, które
    trudno wydłubać. W dodatku trzeba gdzieś to wsadzić, żeby nie posiało
    się w kieszeni. No i potem do odczytywarki w kompie też przez adapter. A
    najprościej byłoby wyposażyć kamerę w standardowe gniazdo USB, a po
    włożeniu pendrajwa automatycznie zgrałaby się zawartość z kamery na
    niego. Ale to kuźwa nie wymyślą - za proste.
    Podobnie jak chyba nie ma jeszcze auta, które odpowiadałoby moim
    potrzebom. No po prostu jestem wyjątkiem... :-)
    T.

  • 14. Data: 2017-11-23 11:59:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-23 o 10:35, tck pisze:

> [...]
    > niż kartę.
    > I trudniej go zgubić w tzw międzyczasie;)

    I na dokładkę - jeśli karta zostaje w kamerze to zawsze jest i kamera
    nagrywa (bo zawartość będzie kopiowana z kamery na pena), a jak weźmiesz
    do domu kartę, to w iluś tam przypadkach zapomnisz następnego dnia
    zabrać do auta. Gwarantowane i zgodne z prawem Murphy'ego...
    T.

  • 15. Data: 2017-11-23 12:00:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > niż kartę.
    > I trudniej go zgubić w tzw międzyczasie;)

    I PS. - można też zabierać kamerę do domu. Ale potem można zapomnieć w
    drugą stronę...
    T.

  • 16. Data: 2017-11-23 12:17:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
> [...]
    >które trudno wydłubać. W dodatku trzeba gdzieś to wsadzić, żeby nie
    >posiało się w kieszeni. No i potem do odczytywarki w kompie też przez

    Wrzuc do samochodu czytnik kart z USB - bedzie gdzie wsadzic i nie
    zgubi sie w kieszeniu, i nie trzeba w domu adaptera szukac.
    Tylko jakis wiekszy kup, bo mniejsze to niewiele wieksze niz karta :-)

    >A najprościej byłoby wyposażyć kamerę w standardowe gniazdo USB, a po
    >włożeniu pendrajwa automatycznie zgrałaby się zawartość z kamery na
    >niego. Ale to kuźwa nie wymyślą - za proste.

    Automaty nie zawsze sa dobre ... ale kopiowanie trwa. W duzych
    pojemnosciach i godzine.
    Na pewno nie chcialbys tyle czekac :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-11-23 18:37:10
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2017-11-21 o 21:50, ToMasz pisze:

    > jak wifi? z dedykowaną aplikacją chyba.

    Można wsadzić kartę microSD z WiFi na pokładzie. :)

    np.
    https://www.euro.com.pl/karty-pamieci/pqi-air-card-a
    200-sd-wifi-microsdhc-class10-16gb.bhtml?gclid=Cj0KC
    QiAgNrQBRC0ARIsAE-m-1y7N91Px2BhuUKzFOSyjLbziaJikmK5h
    xr1k_qBvuR_keUBj4JL1RkaApisEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dcl
    id=CIqmiIee1dcCFYiXGAodkwAI2g

    Ale tanio nie będzie... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

    ---
    Avast.

  • 18. Data: 2017-11-23 22:39:37
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.11.2017 o 17:37, Dykus pisze:
> [...]
    QiAgNrQBRC0ARIsAE-m-1y7N91Px2BhuUKzFOSyjLbziaJikmK5h
    xr1k_qBvuR_keUBj4JL1RkaApisEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dcl

    ". Karta obsługuje standardy Wi-Fi 802.11 b/g/n i może zostać
    rozszerzona o dodatkową pojemność przez zastosowanie kart microSDHC/SDXC
    do 2TB"

    czyli wifi jest w obudowie SD a nie microSD, nie wejdzie do kamery...

    Łukasz

  • 19. Data: 2017-11-24 08:03:59
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 listopada 2017 21:30:38 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
    > Witam
    >
    > Poszukuje malej, dyskretnej kamery do rejestrowania jazdy "w razie
    > czego".
    Nie mam, ale się przymierzam do takiej - z poszukiwań wychodzi mi wspomniany juz
    Mobius, albo Joovuu-X
    --
    jureko